~ 盈之Blog ~
elise_04269
暱稱: ◆︴盈~
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
生日的心情
2010-11-04
2010-08-22
2010-08-15
2009-10-06
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 15
今日人氣: 1
累積人氣: 602
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 21 日  星期四   晴天


2009-05-21 分類: 未分類

今日天氣睛朗

係一個好好既日子

但係我就覺得一D都唔好啦

我足足諗左一個早上

我係到係咁諗到底我既目標係咩?

到底我會考完左之後又有咩去向?

我諗極都諗唔通、諗唔明

就好似一隻迷途羔羊一樣

沒有任何的方向

我一直以來都是追趕住我的姐姐的

她做什麼我也跟隨在她的背後

可是現在已經不同了她有她的目標而我就什麼都不知道

什麼都沒有

我只是想清楚、清晰地知道自已將來的道路是怎樣?

難道就連這一點點的希望都不能給我嗎?

我不想日日都只是坐在家中

好像『等運到』一樣啊!

 

2009 年 3 月 28 日  星期六   陰天


最後一天上課天 傷心 分類: 未分類

 

今日係最後一次既上課日La

我既心情好複雜啊

又開心但係又唔捨得

一唸到E到我就好想『喊』

今日早會我去中五要參加一個惜別會

我定決今日唔可以『喊』架

開頭我都以為唔會架

之後到老師上台講野既時後

我係到『死忍』忍住唔喊

之後F班「毅進班」為左我地會考班

做左好多野

例如:做影片、不斷採排……                                             

之後就到佢地上台La

佢地上到去講左D野之後仲成班一齊唱Forver Friends俾我地聽

我就忍唔住喊左出黎La                                     

上堂我地就不停咁影相、簽名……

放左學我地成班就留係課室到

影相、錄影黎做最後既回憶、記念

果時我又喊左出黎

因為我不斷咁唸返以前既所有事

甜、酸、苦、都有

之後一唸到我地見面既機會愈黎愈小

我就忍唔住

不過到最後我都無事La!

 

2009 年 3 月 11 日  星期三   晴天


2009-03-11 分類: 未分類

今日,心情好低落啊!

不過又唔知點解喎 (v﹏v)

我既人際關係愈黎愈差啊!

我真係好驚啊

我好想搵個知心好友同我傾談心事啊

不過E加最重要既事

係考會考啊

其它既野唔想再唸啦

嗯嗯

我要俾心機讀書考好個會考

加油!努力俾心機!一定會有好成績!>田<

一直向前衝!

 

 

 

2009-03-11 分類: 未分類

今日,心情好低落啊!

但係又唔知點解喎  (v﹏v)

我既人際關係又愈黎愈差

我真係好驚啊!

唔知點算好

我好想搵到一個真正既知心好友啊

不過,E加哩個既問題已經唔重要啦

最重要既係考好個會考

我要俾心機讀好D書先得啦

嗯嗯……

其它事已經唔再比會考重要啦!

2008 年 12 月 24 日  星期三   陰天


2008-12-24 分類: 未分類

今日好早就返左學校啦

好眼訓啊!+o+

我地9:00就返到但係就等到10:00先至有得做野囉

今日無心情啊!

好似心事重重咁

我同婷婷傾左點野啊

我覺得佢地如果要話邊個岩邊個錯

我就會覺得無邊個岩同錯

因為你係鐘意佢

你就會為左佢而無條件咁去付出

我自已認為係咁囉

不過我唔知佢地係米咁諗啊

我只係想佢可以好「返」

我覺得自已好無用啊

成日都幫唔到佢地

我覺得自已好似只係做陪襯品咁

我又會諗我成日同佢地(穎、穎汶、婷婷、豬哩、BB……)格格不入咁

我次次諗到哩到就好想大喊出黎

個天係米想玩我啊 T^T