
今日好早就返左學校啦
好眼訓啊!+o+
我地9:00就返到但係就等到10:00先至有得做野囉
今日無心情啊!
好似心事重重咁
我同婷婷傾左點野啊
我覺得佢地如果要話邊個岩邊個錯
我就會覺得無邊個岩同錯
因為你係鐘意佢
你就會為左佢而無條件咁去付出
我自已認為係咁囉
不過我唔知佢地係米咁諗啊
我只係想佢可以好「返」
我覺得自已好無用啊
成日都幫唔到佢地
我覺得自已好似只係做陪襯品咁!
我又會諗我成日同佢地(穎、穎汶、婷婷、豬哩、BB……)格格不入咁
我次次諗到哩到就好想大喊出黎
個天係米想玩我啊 T^T |