| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 27 日 星期六  |
| 2008-09-27 |
分類: 未分類 |


今日,得我同曾健一齊上coc
因為琪琪無返而娟同欣就去左宿營
好悶啊!
放學之後
就返班房做功課
之後無一陣就有人走左入黎
我仲以為係邊個添
原來係蔡俊浠
佢好煩啊,不過佢好搞笑啊
我問佢做咩會係到
佢話佢走堂喎
跟著過無一陣婷婷同穎就入左黎
我地就一齊做壁佈啦
然後做有一陣婷婷就去練龍要走先
apple就去做M記
得返我、穎、肥強
我地一齊做到7:00先走
仲同葉sir一齊走
真係做到超痛
不過都總算有成果
個壁佈做得唔錯啊ok靚架
所以都開心既
我地仲講麗
故意拉低條拉連去誘惑d男仔
我、apple、穎、肥強
都係咁係到笑
今日過得好難忘啊!
|
2008 年 9 月 9 日 星期二  |
| 2008-09-09 |
分類: 未分類 |


今日,有個外籍老師
同我地自我介紹
佢仲話自已有一部‘old car’
然後佢就問阿sir
‘old car’既‘old’中文點讀
‘old car’既‘old’中文讀‘舊’
但係佢竟然讀左做‘九’
搞到全班都大笑 
雖然同佢溝通有D難
不過都幾有趣幾搞笑既!
今日真係有個
難忘而又刻骨銘心既回憶啊! |
2008 年 6 月 19 日 星期四  |
2008-06-19  |
分類: 未分類 |

我今日好開心啊!
因為終於都考完試la
心情好輕鬆啊
就好似雲一樣
成身輕飄飄咁
無晒壓力好輕鬆、好自由
我今日好遲先起身啊!
因為我真係好眼睏啊
不過終於都考完試la
都以成定局la
算la!
唸黎都無補於是架啦
倒不如放鬆心情吧la
《×◆"[我的心情°﹢+我的日記*°"`﹏×》
︴我的金句
|
| 2008-05-29 |
分類: 未分類 |

我今日好早就返到學校
好采早返
如果唔係就會變成『落湯雞』la
係啊,我返到學校就即刻上左五樓la
因為我唔見左成渣書啊
我好無奈同好後悔啊
不但搵唔到d書
仲做左件好錯既事啊
就係我對我最好既fd
做左d好過份既事
我自已唔開心就好la
做咩要發佢脾氣喎
到左補課la
我同婷、穎、雯
一齊睇人跳舞
超好笑啊『笑到肚痛』
之後雯拿返d書比我
原來係佢幫我留住既
真係好 佢啊
最後我同小婷婷ling住成渣書返屋企
好重啊,真係重死人la
我仲同婷婷行天慈果邊先返屋企
真的十分重 |
2008 年 5 月 11 日 星期日  |
*母親節  |
分類: 未分類 |

母親節
今日係一年一度既『母親節』
我為左表示我對媽媽既謝意
就幫媽媽做晒所有既家務
唔做過都唔知啊!
原來做家務係一件好辛苦而且又困難既事黎架!
我就做家務而我家姐就出左元朗買野
佢原來係去左買整蛋糕既材料
返到屋企
佢就叫我幫佢打起D忌廉
打到我手都斷la
不過都值得既
到最後我地就一家人一齊分享左個美味既蛋糕
同埋留下一個好深刻好難忘既回憶la
其實個蛋糕係有名堂架
就係『士多啤梨白朱古力慕絲蛋糕』la
個名係米好勁呢?
我都知道係架啦!
到最後我地就一齊睇電視黎結束哩日既母親節la
|
|