diary.
elizeliz
暱稱: アキ
2006 年 5 月 10 日  星期三   晴天


ok牙 分類: 未分類

金日上ERS果陣俾hamberstone條卜街叫我罰企呀...=_=,我見佢咁撚串囉,咪玩下佢條卜街囉..玩完之後都係要企....咁我咪狂啤住佢囉..之後,仲俾牙Miss Fung捉咗去畫畫tim.. 好無奈囉,佢仲要當住班Form three面問我:牙鍾嘉盈,咁你捐唔捐錢架?哈我就梗係唔捐喇,我捐嘅話我都唔姓鍾,姓鄧喇,haha.. ...之後上Maths,都上得幾ok嘅..之後就同小余去咗北江換鞋啦,好釆買鞋果個人肯換俾我炸,如果唔係我估我又去咗買過架喇..之後就去咗Ginza喇又..去咗M記到hea..hea完之後又趕番去補習lu..