金日,,冇乜野做,,成日都係到等緊出街街,,好頹..
溫完GEOG喇..spend咗我3個字泥溫=.=..不過唔溫嘅話下次就冇8字架啦..所以,
點都要溫!!!
但係,,番咗成三日學,都淨係教得果3頁,唉,搞到呀媽以為我唔溫書tim ar....妖,咁得果3頁野,個個都好快溫完
喇下化...痴線架!!唔通真係喺到睇電視咩...kai ga!
金日本來有得打羽毛波ga ma,點知又唔知醒丫..
..不過,丫Irene都係唔知醒,哈.咁就
唔使去打埋咁d益智嘅野啦!haha...細佬睇緊narnia..個susan真係...好令呀!!(嘔吐中)
2+等緊出TW,唉....巧無聊ar
|