20091027
時間過得好快.. 扣除假期&星期6,日 仲有77日就要離開TKP 咁快就讀左5年... F.1果陣仲傻下傻下咁 仲好小學生FEEL..嘻嘻哈哈又一日 冇野要煩.. 以前每到新學期開始 總會講"唉!日子難捱" 點知...捱捱下就到F.5 以前D成績都話中上..都算OK既 自從有左個病之後... 冇晒心機讀書...成個人好HEA 4月19考第1科...我應該點應付? 好淆.. 病已經有436日啦.. 我知呢個病要好番真係好耐.. 仲要唔可以徹底完全好番.. 點解偏偏揀中我?!