雖然我今日知道左我自己入左''伯特利''我真係好唔開心...仲喊哂咁..但係我當時覺得好多人關心我...盈姐仲叫我唔好喊話一定會轉到搵到其他學校唔洗驚...都仲有其他fd都有嫁...我果時覺得佢真係好關心我...仲有我呀媽都好緊張...我話唔中意e間佢都同我一齊去搵第二間學校仲要係咁熱天都同我去...個個人都叫我唔洗驚..一定會搵到第二間既...我都開始冇咁驚喇...我唔會令你地失望嫁...我會加油...多謝你地咁關心我呀...=]
我真係好多謝你地咁關心我呀....盈姐希望你可以係果間學校到讀好d書第日出黎做野都好d呀...唔洗唔開心喇...你都好過我嫁喇...
我希望你地就算讀到邊間都咁開心...努力讀書.......仲有呀你地要記得我呀^3^''
|