.+*''*+伊娜+*''*+.個Blog丫...^^''入去睇下喇...>3<''
ella951
暱稱: .+*''*+伊娜+*''*+.
性別: 女
國家: 香港
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-07-25
2007-07-22
2007-07-21
2007-07-20
2007-07-18
文章分類
全部 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 102
今日人氣: 0
累積人氣: 1833
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 22 日  星期日   晴天


2007-07-22 分類: 未分類

 今日我同表姐同彤姐''去左屯門吉之島BO...之後我地仲去左影貼紙相TIM@3@''..之後我地就去左北江喇又....行行行...行左一陣到...佩儀姐過左黎搵我喇....佢又同我行左一陣....又買左D 33佢又走左LU''之後到左4點...表姐佢地要走LU...之後得番彤姐同我等盈姐黎喇...盈姐黎左LU....之後我地行左又一陣...彤姐話番屋企LU'''之後我就同盈姐行喇...盈姐又買左D 33同袋...之後我地去左北江小食....之後...見到成班仔係到食野...之後我同盈姐係到買野食喇...無LALA佢地班人...係到打哂架....好恐怖'''一路打一路講屌你老母(又係E句)愈講愈大聲BO'''我好驚好驚...之後我同盈姐係到對望....唔知點...我果時想走...盈姐知道''佢話...''我地買左4蚊野嫁...(果時我地買3都買左冇哂$$先咁真惜E 4蚊)我個心果時比佢激死左...咪要等佢打完先走得囉...打到果到D野唔知變咩咁...比人打果個呢...就爆哂江''好多血...但係佢個表情係冇唔据嫁BO又冇嬲喎''可能佢講錯野''比人打掛...果時已經有人報左警嫁喇...但係...打人果個走埋之後比人打果個又唔知去左邊...唉...連續兩日係北江遇到E D野喇...''盈姐果時仲唔驚係我自己驚到震哂...=\/=''佢再繼續打既話...可能嚇到我喊喇...''>.<'''之後....我地出番去北江...出面愈黎愈多果D人係北江門口...之後我同左盈姐係輕鐵站到傾左E D野一陣我地就番屋企喇'''我覺得E+個天想比我知道E個世界真係有好多唔同既人...只係睇我自己會係做咩人囉...但係我今次係第一次睇到人地打到留血囉...對果D人黎講係小事...但對我黎講好大件事喇...'''我E+見到E D人咁樣....我已經好驚E D人喇...'''果到D人差唔多個個都金毛嫁...個頭好型嫁...'''但係可惜佢地係衰人>.<'''唉...唔講喇...我會做個乖乖女嫁''^^''






訪客留言 (返回 ella951 的日誌)


~浪漫豬~韓雞~karen 於 2007-07-26 08:23 PM 發表:
嘩~!!!!! 你[[好好彩]]喎.....~~!!!!...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SIUYING2589 於 2007-07-25 10:31 PM 發表:
D人低能冇計.......廢時講..........''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nico_yim 於 2007-07-25 02:06 PM 發表:
@v@
雲尼拿你估我係冰個*''?!
唔知呢*
xDDD''
見到人地打到爆缸甘xx?!''
幾點發生嫁*?!
早知我又落街搵你地na*
xDDDDDD''
@v@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小朋友 於 2007-07-25 12:08 PM 發表:
既然你咁夠僵想串7我地,,
咁又洗乜叫埋你個d呀哥同fd呀??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KA2389 於 2007-07-25 12:43 AM 發表:
你做咩用假相既 ...xx]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



關你咩事 於 2007-07-23 10:36 PM 發表:
好心提你2句就串7我你地幾歲丫咁撚夠僵串7我你地未撚死過電話號碼留低一齊出黎串過等我叫我BF同呀哥一齊出黎串7你地先你唔留我都塭到你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SIUYING2589 於 2007-07-23 12:43 AM 發表:
娜姐唔洗理埋d白痴仔喇'''' 好似之前玩捉豬個d白痴友仔咁''' ........ 係呀今日真係好激動....不過我真係唔驚"=v=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈哈...我都冇嬲佢咁話我...我只係覺得個白痴仔好on9姐...無lala搵野黎講...痴撚線...唔理喇...我都知你唔驚喇...仲要番d野食tim''哈哈''
Posted at 2007-07-23 12:45 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SIUYING2589 於 2007-07-23 12:33 AM 發表:
咪係囉...你有問題呀''咁樣話人''.....你係乜水呀...打撚死你? 好笑呀你真係....咁都講得出就唔好叫關你咩事喇....整個真名出黎...你唔見得人呀而家,,,,仲有呀....你好乖呀...唔信你一世人未出過街囉好笑.....識話人唔識話自己....以後唔好出街呀笨,,,,整白痴.....家陣佢好想見到架''' 死kai子.....真係頂你唔順先鬧你咋.....收下把口喇...咁話人....我驚你比人打呀...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



關你咩事 於 2007-07-23 12:30 AM 發表:
我邊位關你咩事!死百婆你咪嘈啦我E+同你講咩!我係同黎伊娜講呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 但係關我事呀e+你係邊個一定就關我事囉...因為你e+話緊我...e年事關我事你係邊個都關呀仲有佢係我個fd...點解唔關佢事呀...好on9呀你...
Posted at 2007-07-23 12:50 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小朋友 於 2007-07-23 12:23 AM 發表:
你係邊位呀..
係人地個blog到講d咁既野,,
乖乖女唔1定要係屋企到温書既,,
佢識得諗佢唔會做果d人咪得lo,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 咪係囉...d人戇鳩冇計喇...
Posted at 2007-07-23 12:51 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]