.+*''*+伊娜+*''*+.個Blog丫...^^''入去睇下喇...>3<''
ella951
暱稱: .+*''*+伊娜+*''*+.
性別: 女
國家: 香港
« March 2018 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2007-07-25
2007-07-22
2007-07-21
2007-07-20
2007-07-18
文章分類
全部 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 102
今日人氣: 0
累積人氣: 1847
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 13 日  星期五   晴天


2007-07-13 分類: 未分類

今日係我地最後一日番小學喇,我本來諗住唔喊咁離開E間留左好多開心既回憶既學校,但係最後當我聽到...鍾聲終於響起喇...真係要再見喇大家....果陣我喊得好勁...我仲錄左我地學校既''鍾聲''....E個鍾聲可以比我諗番好多好多既野....以前同你地玩又講下笑又整估人....好多好多係學校發生過既野都係會聽到E一個既''鍾聲''....所以我會好好記住E個鍾聲唷>.<''

我地到左惜別會果陣佩儀姐落左黎同我地果班D女仔係咁影影影...我地食野果時又有好多人係到錄錄錄....都真係好開心...我都會好好記住我地係學校褢面同FD最開心既最後一日喇....我好多謝我既FD一直對我咁好呀...小盈,詠淇,佩儀,巧婷,熹桐...仲有好多好多...當我一有唔開心,喊.....咩都好,佢地都會關心我同我傾計...我真係好多謝你地唷....

以前我一直都憎恨既同學,E+都已經冇左E種感覺喇,,,可能因為畢業先冇掛=]

當我走出E個學校門口果陣....我回望左一眼,就係E一眼褢面我可以睇到我係學校經過既野,好多回憶,但係當我地離開左E間學校...我地既回憶都已經好難再同番我地既FD一齊諗番我地既回憶...因為時間冇得番轉頭唷..過去左就冇嫁喇,所以我會好好珍惜你地嫁。我最唔捨得既就係學校同我既FD丫

最後,我要同我既FD同老師講聲[[多謝你地呀]],再見喇各位~!!!有緣再見喇=]祝你地''日日都咁開心喇''^^''   

                     [[再見亦是朋友丫]]

 






訪客留言 (返回 ella951 的日誌)


yaka520 於 2007-07-14 06:31 PM 發表:
到左呢一刻...我都唔知仲可以講D咩喇!!!
但係...我希望你地每一個人...每一日都會過得開心
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝牙媽...
Posted at 2007-07-14 11:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



淇淇B... 於 2007-07-14 08:46 AM 發表:
祝:
你可以入到毅智,E+我入唔入到都無所為,只希望你可以入到可以開心地讀書
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 牙妹...好感動唷...
Posted at 2007-07-14 06:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CHILINGMEI 於 2007-07-14 07:22 AM 發表:
嗯嗯...要加油呀.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 知道..
Posted at 2007-07-14 06:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siu_chi_1275 於 2007-07-14 01:17 AM 發表:
其實我只係同你每日擦身而過既人
-v-"
但係e+睇到你打既野好感動,
令我更珍惜今日既最後1刻,
最後1秒....
真係好唔捨得呀!
>W<"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯嗯...
Posted at 2007-07-14 06:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tf266886 於 2007-07-14 01:13 AM 發表:
祝你地開開心心地生活!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝
Posted at 2007-07-14 06:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SIUYING2589 於 2007-07-13 10:53 PM 發表:
娜姐...我終於[[[喊左比你睇]]].....友情係我喊個刻已經感受都哂喇...我係學校既6年全部既回憶...有D只係諗唔起...但係我絕對冇忘記...我會永遠記得你地架...冇左你地..冇左我D FD子...我而家冇得係呢度同你講呢番話.....我都要同娜姐..你講聲多謝丫!!!! 娜姐你係我心目中...永遠都係第一位既FD子!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 盈姐,,,我都好多謝你嫁!!~
Posted at 2007-07-13 10:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CHILINGMEI 於 2007-07-13 10:46 PM 發表:
我地係朋友阿嗎!!!加油呀.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 梗係喇...嗯嗯=]個個都係我FD唷...
Posted at 2007-07-13 10:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]