你的玫瑰,你的承諾
紅樓夢∼閱==
我希望,我的家。
像以往,簡單,快樂,有妳們。
我們各自以各自的方式愛護關心大家。
一切很好,
最重要是 可以說句晚安。
elleelle
暱稱: 湘湘兒@0@v
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2023-09-02
我知道.
2021-04-23
良伴
文章分類
全部 (782)
ABOUT V!V!AN (56)
題外話 (40)
月亮下友情 (64)
三,四,這兩個月。 (2)
生活點滴-記事 (244)
我的愛 (34)
沐以千風 (2)
那味道 (35)
垃圾站 (49)
花不語 (20)
映隨我心。 (3)
致祖母,爸爸媽媽,以及我的至親. (49)
香水 (10)
時光憶記 (2)
留學生生涯 (16)
望塵經. (3)
這麼遠那麼近 (44)
湘湘的文章 (33)
歲月安好,棚程萬里。 (2)
未分類 (72)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BOBO
CHAN
CHEONG
CHIFAIFAI
FISHMO
GHOST
HIDE FANS
HIMHIM
JENNY
JESSIEEE
KI CHEUNG
KOSE
LAMLAM
LINA
MAN NG
NING
PAPER
PAULINE
PIGPIG
PING VI
RAINIE
SAMUEL
SZE
W612
YAN
YEE
YIN
*KAYAN&V!V!AN*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 782
留言總數: 562
今日人氣: 2
累積人氣: 68976
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 16 日  星期四   晴天


番工既前一日=.=嗚 分類: 生活點滴-記事

好可怕..

1起身 ..

以為自己發夢D野系真既..

= = 沖完涼先發現吾系 ..醒哂

 

 

跟住見到恩個信息. .

呵 ..

系你啦

陪我買野T_T ,,,

出去兜兜兜 ..

財散 ,, 人安樂

嗚 ..

$$ .. 飛走

 

 

 

 

 

 

 

都吾知點番工=-= 激灰!

系咪呢 ..行咩街..

 

 

 

 

 

 

 

跟住夜晚食埋飯就番屋企LU ...

 

 

 

 

榮仔都上左利@@"

接家恩同埋系到入歌 -3- ..

 

 

咁 ..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

就一日*



2006 年 11 月 14 日  星期二   晴天


On The wAy? 分類: 生活點滴-記事

呵呵 4點幾5點起身 ..

跟住>.<悶左幾個中..

頂吾緊..

成日冇電話到T_T ...

call 強強出利飲奶茶**

跟住1約完強哥電話就到 ..

 

何萬打利..

話佢BF生日 ..

叫我落去走轉 =0=

HOHO! 就落吧 ...

跟住元哥哥又打泥 ..

話唱K=.= '''

 

又叫人吹女..

吹吾響丫 ..

4件咁大把 **!

系咁叫我打去撩丫昌同罹記 .. .

點解系我= =凸..

 

同家恩3LINE俾丫昌 ...

完全吾識"著"囉 ..

跟住諗住落左何萬到走轉先 ..

點知元哥又打泥..

哈哈 .. 成班著哂啦..

 ..1個電話成班著哂..^^"

... 好 '' 走完何萬果場再過NEWAY ..!

8號房XDD!

 

 

. ... 冇名 LO仔 CAR文 家恩 強強 ME 丫昌 罹記 肥傑 !?

又見面啦=.=禽日先BBQ! .. . 哈哈

難得見你地2次都吾系落D ..

BBQ同唱歌. ..神奇丫

 XD ... [我最悶既時候 ..]

諗住冇電話到啦今晚..

點知一約強強出去飲野就 2班打泥..

爽爽爽!!!!!!!

HAPPY HOUR~*啜

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

打泥講再見*

 9吾搭8!

 

   醒下啦!!!老細

 



2006 年 11 月 13 日  星期一   晴天


HIHI 我系寶寶龍哎 分類: 生活點滴-記事

 

起身

又系去見工

雯雯我來了

請了

第3份啦1個月內 ..

哈哈 又請啵 又請啵

.... 撞到王賢同張恩=.= '' ...

搭車果時條隊亂西咁泥 ..XD

多得哥哥仔開路 ..爽!

跟住番左屋企又 ..

食完飯***

又出去 ..

 


BBQ = = 好耐未試過啦 .. 呵

元哥叫到 就下你 ..[見近咋]

同家恩 強強落左去 ..

哈哈哈哈哈  ..

見到上次系丫大丫細屋企果D小朋友 ''

吾認得=0= .. .大麻花 ??*

仲有個9吾搭8 . .^^[話你哎]

跟住再番屋企 ''

爽爽爽 ...又一DAY!

 

 

 

 

ps: 到夜晚 .. 番到屋企 ..打個白痴信息..勁多人回..哈

      愈低b既信舐愈多人回.. 12個人回丫好好笑 ..你地班低B仔!



2006 年 11 月 12 日  星期日   晴天


.__. 叫我個名 話我好勁 [肥龍話] 分類: 生活點滴-記事

起身 去食飯 哈哈哈

哎雷冇雷 .. .超好笑*

睇碟??XDD

何幅堂變左吧? ..

成班狂飲 .. =.=

臭哎!

吼-------------!

LINLIN吹水又話打泥. ..小你媽

 ... . 食完過左山景 哈哈

跟住上埋花城 ''

再跟住過左碼頭 ..

哈哈 肥龍仔^^ 又見面

掛住你果個吾系我 =.=

小 ...俾蚊咬 ..

咪俾我捉到你 .. ^^+ 開殺介 ..

跟住番友愛* ZZZZZZ...



2006 年 11 月 11 日  星期六   晴天


星期6當然就... 分類: 生活點滴-記事

今晚番大6*

 出手啦 . . .

番大6前出左荃灣. ..

同LINLIN ..

跟住番TUENMUN*

... .. 等音音上利 ..

上到利佢搞左勁耐=.=

等等等 . .

等等等 . .

終於出得門口 ..

同埋榮仔搭車=0=

去到仲要等埋丫珊. .

XDD 德成對不起我遲到了 ,, 約了你約了你

 

 


等  .. 等 . ..等
 
><丫珊到埋 .. 過關

 

 

落到838=.=丫珊 家恩 丫欣 . .

輪住泥大 ...HELP>︿<"

 . .. 扶人扶左成場丫變態咖

撞到7LING 你地XDDD**HELLO~*

好低B  ..豪仔都系到=.= . ..

豪仔同丫珊 狂UP UP左好耐. ..

我又系系到等等等等等 . ..

4點幾.. 終於走得


走啦 ..

 

 

 

 

 

 

過完關 再過關 XD

一日過2次關. ..低B*

電話到^-^系你??

我又過多次關番轉頭 .. .

右邊出完左邊入 ..

音音同丫珊自己走先 ''

我再番番大6=.= . ..

落左凱悅 ... .

6點幾就走LU好似

呵呵 見到黑炭家姐 ..哈

44 超可愛 . ..

 


詩詩姐姐又話系凱悅=﹏=

我落到去你又走 ..嗚....

冇緣相見 ...

 

 

 

 

 

ps:: !訓!



2006 年 11 月 10 日  星期五   晴天


電話到 大佬話:俾人YO我冇女! .. 哈 分類: 垃圾站

1個字... 忍!

 

 

 

 

 

變態咖!!!

 

 

 你地今晚玩死佢 天日就系我既世界 ..

PARIS ..838個場俾你跳爛啦就泥 哈哈 吾受撩 ..

音音=.= . .你帶埋你丫婆落CYBER?

低B SZE . .. 你掛住換衫吾理我呢條可憐蟲 ..T_T 去吧 ..

 

 

 

 

又俾細肥睇死 ..

對不起 湘今天要留系屋企靜修..哈

 

丫C 家恩 ..天日實冇哂力=v= .. .[抵]

CYBER得開心D 呵呵~

 

 

 

 

 

 

 

 

死都吾出泥哎我今晚!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 838  . ..明天見

 吹行哂D女><

 

 

 

 

PS::TT你張野幾時拎得番XD?!



[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 垃圾站

請輸入瀏覽密碼:  


11月10日-☆ 分類: 生活點滴-記事

過左山景食飯=O=

同佢地成班xdd

丫欣幫我番407拎番個小提提 ''

呵呵 就地拉幾野 . .

時間過得好快呢幾日又系 .. xdd

 

知道天日吾洗番工既感覺好遊丫 ..哈哈

爽!

欣欣 你又睇小我

定系你太睇小人地?

 

 

雯雯 .. ! 我地好快又系同事啦

今次你仲要系我上司

哈哈 . . .驚你受我吾住-3-' '

[笑] 

呢排好似好多工番咁丫 ..

次次番工一見就請 . .

番埋過2日果份就第3份XDD!

 

3Q國國又幫我搵工=.=v . ..

旦旦*旦旦*

一齊做野LU又 . ..

 

-3-過2日見 .. .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

家恩你果個打泥丫>_<v 哈 [笑]

 



2006 年 11 月 8 日  星期三   晴天


亂打既日記 為自己打既日記 分類: 垃圾站

幾日冇寫 ... 又系去玩 =.=3日冇訓 ..傻!

"寶"番 今日 - - ''

今日番工遲3個中哎差D ..! 低能

公司條肥野吾屌我先神奇 .. 咩日子哎= =

講番今日既行程先 .. 下面太多廢話..

起身 萬幾個電話 響走哂我電話D電  ,,接得一個 ..

12點幾 麻麻開我對門  E 你仲系到哎?

我就醒左=.=! 勁哎爆炸咁既訓覺能力

跟住 換衫 .. 上到車 '' 你地又狂炸我電話

未到公司 ,,,, , ,,冇電自動狂熄機

跟住 . 番到公司 已經 LUNCH TIME

~"~ 如果吾上一上去 ,,遲3個幾4個中 ..

一上到去 就食飯 .. [趕得切啵又!]

食完= = ..SIR'吾屌我

(細肥又變身DADY啦 .. .)

 

 

收工 . .同SZE+細肥同車 ..

SZE約人食飯

細肥就順路 ..

番到屋企換3  ..

再出去''

又系失戀 . .

 

最吾識哄人果件出去做咩?

 . ..擺明搞9我

\ . / ,,,妖妖妖妖妖妖妖妖妖

食完飯 . .

 

 

又系我最討厭既節目 . .

飲酒~"~ ..凸

 

坐坐坐..坐坐坐

系咁坐 ..

佢地又系好似好好味咁狂飲

 

跟住就走LU我 , ,

12點令中番屋企 ...

因為今日太好訓[所以大把貨!]

 

 

又俾人叫落樓下 .. 哈

系友愛又吾識路啵 ..

 

 

食消夜*跟住終於番到屋企 加埋呢偏生活記事 *** END OF TODAY

 

 

 

 

突然之間很喜歡你恨我
 我從未愛到 要生生死死那麼多
 結束感情最悲壯結果
 原來似 以掌心撲火

最近 .. 838很熱的歌曲 . .

DJ  只要一下子就能把大家帶熱了

送給自己   一首跟自己沒有連繫的歌

也送給喜歡這歌的你吧 ..

 

 

 

 

不知你 難過寂寞
聽到你說 毫不快樂
令我想 我這一生
往後娛樂 亦難快樂

如若我還尊重愛情
無謂問那次飛關島暢泳
其實你 找不到任何的高興

也許跟我吃喝進睡
會一生都使你有陰影 但求要逃命
彷彿以往接吻過程無異於吻過路人
所以細雪無聲

突然之間很喜歡你恨我
 我從未愛到 要生生死死那麼多
 結束感情最悲壯結果
 原來似 以掌心撲火

 未算得到 偏得到你是哪位錯
 難道你我以相戀失戀去切磋
 會令情侶受苦已是愛
 但我答應我永不要重複犯錯

最慘戀愛會有過程
到沙灘多一次看星星 亦難以償命
當初與你有過愛情
同樣一吻有任何反應 已結成冰

如若我還尊重愛情
我會放棄了呼吸般鎮定
唯望你 吻別時做回些反應
沒有感情不怨命



回味過去每一吻
真切得 於嘴邊掠過
你的內心竟在避我
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
重複犯錯
 
跟我沒關係吧
 
從來不給機會  .. [女性卻例外]
 
這樣
 
那會重複讓男人犯錯?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
今天 . . .好幾次又掉眼淚了
 
為什麼 --
 
想知?
 
偏不告訴你
 
很累吧?
 
對喔
 
 
 
 
 
 
 
 
真的 .. 累
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
發覺了 ,,
 
我違下了一種東西
 
發覺了 ,,
 
我失去意識  ..
 
隨著[你地班最佳損友]朋友們跑 ..
 
事事也都
 
隨你吧;
 
好阿;
 
沒問題;
 
嗯;
 
  . .... 是嘛?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
到底系搵番自己定系吾見左自己呀!?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
只是曾經
 
前日系VIVIAN
 
禽日系謝凱湘
 
今日系哎湘
 
天日我系咩..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 今日聽到句好怪既說話XDDD
 
 點解?
 
系囉 ..點解
 
俾你睇大丫真系
 
高左幾多! 問你死未 ..
吱吱 ..!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
肥龍仔 TING妹
 
   系咪好掛住我姐 ..
 
TING哥你都好衰下 ..
 
撩我射波!? 哈哈
 
 丫西你著紫色衫我就射!
 
哈哈 .. 2個壞人想引誘我*
 
[好難喇好難喇]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
得到 
 
再學放低
 
我能放能收
 
我自私自愛
 
有何不可
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
上左你日記喇SZE!
 
>< E! 又系見到你個日本仔
 
已經日日聽到=.= ''
 
HOYIN HOYIN HOYIN ,,,
 
好似俾人落降頭咁啦你
 
答應我
 
要幸福
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
欣姐你死左去邊?
 
同你個家成點?
 
有空CALL CALL ..
 
消失左哎大喊包?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
我像賣藝 賣著我笑臉
 
要向著你們大叫[我真的幸福!]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
當你 ..
 
閉上眼
 
想著我的時候 ..
 
我會有著什麼表情?
 
 
 
我希望會是一個笑容 ..
 
 
 
 
 
睇到既MI埋眼仔諗諗我!
 
跟住留言OR信息 E喵 電話 ICQ MSN 答我啦~~ 哈
 
 
[留言!]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
PS:人生有個真正朋友的確好極~~~~飲勝! [XD超爆笑]


2006 年 11 月 6 日  星期一   晴天


發下UP風先 .. 分類: 垃圾站

TT 你沒事了嗎 XDD?

今日本身打俾你想睇下你點的 ..

跟住掛住講自己野 =.=吾記得問. ..!

好白痴*

 

 

呵呵 . ..今天 陪CCC去元朗出糧*

跟住  .. . 番友愛

THAN 838!

 

冇朋友囉 ...

打左5個電話 ...

我:838!

你地:聽日要番工哎 .. 玩少晚啦湘 ..

 

 

 

灰灰灰! 我自己上T_T

好彩仲有6合彩 ...

呵呵 換衫先 ! 再見

天日再打 ..

 

 

 

 

 

 

 

天日開始又要番工. ..

睇你做得幾耐 ! 亨

除非俾人炒啦 吾系我一定要做過1個月

 

 

 

T_T吾系又要跌野咖啦..嗚

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

世上最大既煩惱莫過於錢!

但系錢解決到既問題跟本吾系問題!

錢錢錢 ...

財散 . .人安樂!

都系果句 ...

洗埋先算..

 



2006 年 11 月 5 日  星期日   晴天


番完大6了!*呵 分類: 生活點滴-記事

好開心丫 今晚好多女朋仔 ...差緊丫欣囉不過'' '

我諗我明你點解吾番既 ... 別太汁著吧. ..!好嘛?

我明白欣欣是自尊心強的人 ..

但從別人中出的說話你應該[洗乜理佢!^^

明白嘛?少左系你差緊d

 ... . ..哈 傻咖 撞到勁多人 . ..

最估吾到系細頭=3= ''哈 台上面撞到 XDD 好拿索丫!

但系都吾記得問細頭拎番電電. ..低b><"!!

今晚都好開心丫. ..

因為好齊女. ..不過渣左丫欣 ..

正系中意同女玩=.=

欣妹下次落838吾好搞事了 . .

落去開人次次都要搞到打交收場 . . .為乜呢

 . .. 今晚女的有 ..

paris ! 丫詩 ! 霖霖! 家恩 ! LINLIN!

仲仲有. ..嘉寶 !細頭 ! 何萬 !湘湘 !^^ 

總之勁多 ...到天日我問番人就會諗番起的了

XDDDD 天日保番先 !

唉也吾記得丫

最要既堂家姐心怡[勁難得 !!}

有悶親你嗎XDD?

超純OL落D ...XDDD

 

天日記得先再寫啦=3='

 

 

 

 

 

 

 

 

玩埋今日. ..

]天日系屋企停下 等星期1番工...HOHO

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

無解的眼神 心像海底針
光是猜測 我食慾不振
有點煩人 又有點迷人

浪漫沒天份 反應夠遲鈍
不夠謹慎 花挑錯顏色
但很矛盾 喜歡你的笨

*微笑 再美 再甜 不是妳的 都不特別
 眼淚 再苦 再鹹 有你安慰 又是晴天
 靠的 再近 再貼 少了擁抱 就算太遠
 全世界只對你(妳)有感覺

 玩的 再瘋 再野 妳瞪一眼 我就收斂
 馬路 再寬 再遠 只要你牽 就很安全
 我會 又乖 又黏 溫柔體貼 絕不敷衍
 我只對你(妳)有感覺*

體貼卻黏人 愛哭卻溫順
有時天真 有時很邪惡
對妳耍狠 就是捨不得

請吸收養分 讓腦袋平衡
要你現身 動作慢吞吞
怎麼承認 我非你不可



2006 年 11 月 4 日  星期六   晴天


謝心怡 ... 大6?! 分類: 生活點滴-記事

系哎詩屋企 ...

今晚謝心怡肯同我地番大6 xdd

呵呵 ...

 

一陣去搵番心怡同LIN先番. .

因為要等丫詩換衫 ..

= =等左成粒中哇

...佢E家先洗白白.. .

有咩寫**

很悶=.= ..

..仲有霖霖 ..

霖霖又話去坎...挑

收啦 ..

 

家恩又要開工 ..

嗚 我過2日又要番工啦,,

至憎的!

討厭哎討厭哎討厭哎

 ... 冇野做打下日記 ,,

...

 

 

 

李嘉欣又話吾番@@ ..

扮咩高逗丫你 ..XD

 

 

 

 

跟住果D番利再打 ...

再見再見



2006 年 11 月 3 日  星期五   晴天


番泥再寫=3= 疑惑 分類: 生活點滴-記事

呵呵 11點幾見到TING留言 .. .

又系到偷睇我日記啦你 ...

又俾我發現. ..

仲要咁好死留埋言 ..

收到我信息未?

XDD 我有SEND埋俾肥龍 ...

 

 

起身番工啦你 肥婆 !

. .. 我今日又去見工 ..

不過E家仲未出門口**

 . .遲到囉又=.=

冇左中5張野 ...煩屎

 . .T__T 點解果時我吾去會考 ..

1間要去搞張野 ..好煩!!

討厭丫 ------------------------------------------

 

 

 

當初我共你相戀為何記念只可以到此?

 

 

 

以上全部都系零晨果時打既..

 

 

 

 

**************************************************

 

 

 

 今日

起身

換衫

買野食

搭車

見工

聽廢話

行街

同詩兜左好耐

聽電話

9遊

飲野

撞到PARIS

拎住龜龜

遊雲

番TUEN MUN

影相

再行街

食野

接電話

行街

番屋企

較鬧鐘

 

 

 

 

 

 

 

 

家成你冇事嘛?

唉 TT 又擔心你了

可憐既你

雖要我出現嘛?

工作勞累嘛?

感覺到我嘛?

答應我要哭 放聲大哭

別要讓自己受苦

要受苦 我代替你去 替你擋吧

 

 

 

 

 

 換換件衫又出左去搵tt ..

-3-咀你啦

 

 

 

 

 

 

 

 厭食

 

 

 很亂

 

 

沒去向嘛?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 很想嘔吐

 

 

 

 

 



2006 年 11 月 2 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 垃圾站

請輸入瀏覽密碼:  


2006 年 11 月 1 日  星期三   晴天


1號! YO HO! 分類: 生活點滴-記事

岩岩番克大6 支力到屎 ...

 

過左碼頭搵西西柄柄頌頌 ..XD哈

小佢 撈野冇貨!

跟住問左第2個拎了 ..

未散場俾人迫走T_T

跟住再起屋企同家恩 XXXXXX佢-3-*

家恩今日DAYOFF呢 XDD

個傻西又西迷迷 ..

無神神好感慨

千言萬語 盡在不言中XDD

 

 

 

 

怎麼始終講不出心中所思

怎麼始終講不出這份情痴 

 

 

 

 

 

 

 

我愛死我D朋友 .. 陪我玩吧

又要踏上搵工既路 = = . ...唉*

討厭番工 討厭新環境 T___T

我害怕一個人阿>.<

今日起8仔似乎差D俾個吾識既人夾走 ...

家恩丫我地好色險 小心色狼!!

好彩有人"TING"身而出拉走我地 哈哈

冇樹冇樹 .. .

 

 

 

 

 

 

 

 

我當回自己

找回的比失去的更重要  . ..

會有人了解嘛?

 

 

 

 

 

 

PS: 肥龍你個撚樣賣假藥!哈 有格!