幾日冇寫 ... 又系去玩 =.=3日冇訓 ..傻!
"寶"番 今日 - - ''
今日番工遲3個中哎差D ..! 低能
公司條肥野吾屌我先神奇 .. 咩日子哎= =
講番今日既行程先 .. 下面太多廢話..
起身 萬幾個電話 響走哂我電話D電 ,,接得一個 ..
12點幾 麻麻開我對門 E 你仲系到哎?
我就醒左=.=! 勁哎爆炸咁既訓覺能力
跟住 換衫 .. 上到車 '' 你地又狂炸我電話
未到公司 ,,,, , ,,冇電自動狂熄機
跟住 . 番到公司 已經 LUNCH TIME
~"~ 如果吾上一上去 ,,遲3個幾4個中 ..
一上到去 就食飯 .. [趕得切啵又!]
食完= = ..SIR'吾屌我
(細肥又變身DADY啦 .. .)
收工 . .同SZE+細肥同車 ..
SZE約人食飯
細肥就順路 ..
番到屋企換3 ..
再出去''
又系失戀 . .
最吾識哄人果件出去做咩?
. ..擺明搞9我
\ . / ,,,妖妖妖妖妖妖妖妖妖
食完飯 . .
又系我最討厭既節目 . .
飲酒~"~ ..凸
坐坐坐..坐坐坐
系咁坐 ..
佢地又系好似好好味咁狂飲
跟住就走LU我 , ,
12點令中番屋企 ...
因為今日太好訓[所以大把貨!]
又俾人叫落樓下 .. 哈
系友愛又吾識路啵 ..
食消夜*跟住終於番到屋企 加埋呢偏生活記事 *** END OF TODAY
突然之間很喜歡你恨我
我從未愛到 要生生死死那麼多
結束感情最悲壯結果
原來似 以掌心撲火
最近 .. 838很熱的歌曲 . .
DJ 只要一下子就能把大家帶熱了
送給自己 一首跟自己沒有連繫的歌
也送給喜歡這歌的你吧 ..
不知你 難過寂寞
聽到你說 毫不快樂
令我想 我這一生
往後娛樂 亦難快樂
如若我還尊重愛情
無謂問那次飛關島暢泳
其實你 找不到任何的高興
也許跟我吃喝進睡
會一生都使你有陰影 但求要逃命
彷彿以往接吻過程無異於吻過路人
所以細雪無聲
突然之間很喜歡你恨我
我從未愛到 要生生死死那麼多
結束感情最悲壯結果
原來似 以掌心撲火
未算得到 偏得到你是哪位錯
難道你我以相戀失戀去切磋
會令情侶受苦已是愛
但我答應我永不要重複犯錯
最慘戀愛會有過程
到沙灘多一次看星星 亦難以償命
當初與你有過愛情
同樣一吻有任何反應 已結成冰
如若我還尊重愛情
我會放棄了呼吸般鎮定
唯望你 吻別時做回些反應
沒有感情不怨命
回味過去每一吻
真切得 於嘴邊掠過
你的內心竟在避我
重複犯錯
跟我沒關係吧
從來不給機會 .. [女性卻例外]
這樣
那會重複讓男人犯錯?
今天 . . .好幾次又掉眼淚了
為什麼 --
想知?
偏不告訴你
很累吧?
對喔
累
真的 .. 累
發覺了 ,,
我違下了一種東西
發覺了 ,,
我失去意識 ..
隨著[你地班最佳損友]朋友們跑 ..
事事也都
隨你吧;
好阿;
沒問題;
嗯;
. .... 是嘛?
我
到底系搵番自己定系吾見左自己呀!?
只是曾經
前日系VIVIAN
禽日系謝凱湘
今日系哎湘
天日我系咩..
今日聽到句好怪既說話XDDD
點解?
系囉 ..點解
俾你睇大丫真系
高左幾多! 問你死未 ..
吱吱 ..!
肥龍仔 TING妹
系咪好掛住我姐 ..
TING哥你都好衰下 ..
撩我射波!? 哈哈
丫西你著紫色衫我就射!
哈哈 .. 2個壞人想引誘我*
[好難喇好難喇]
得到
再學放低
我能放能收
我自私自愛
有何不可
上左你日記喇SZE!
>< E! 又系見到你個日本仔
已經日日聽到=.= ''
HOYIN HOYIN HOYIN ,,,
好似俾人落降頭咁啦你
答應我
要幸福
欣姐你死左去邊?
同你個家成點?
有空CALL CALL ..
消失左哎大喊包?
我像賣藝 賣著我笑臉
要向著你們大叫[我真的幸福!]
當你 ..
閉上眼
想著我的時候 ..
我會有著什麼表情?
我希望會是一個笑容 ..
睇到既MI埋眼仔諗諗我!
跟住留言OR信息 E喵 電話 ICQ MSN 答我啦~~ 哈
[留言!]
PS:人生有個真正朋友的確好極~~~~飲勝! [XD超爆笑] |