琴日明明好好天架,
今日又落雨啦.
唉
不過唔緊要,
好才.
係屋企整左d野
比你地see下呀!
原圖+改左ge圖.可以比較下..
第一次整呀!@
唔係好好.
雖然唔係好好呀.
但都希望大家多多支持下啦!
比d意見都好呀!
xg:
www.xanga.com/elaine_199364
好想增加多d版版瀏覽人數呀!大家叫我d人黎啦~
版主:*﹏小琳]'