| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 11 日 星期六  |
| 暑假第二十九日 |
今日又係好聊呀!
唔知做咩好呀~
唉,
得閑整下個blog..
整完之後就冇咩好做啦..
覺得點呀?
整得好好呢..
比d意見好wo.
係啦..
因為我開左個xg..
所以,
以後可能唔可以打呢個blog啦,
你地可以去我個xg..
繼續留cm..
繼續支持下我個blog啦!
thx!
希望係xg到你地ge留言啦!
xg:
www.xanga.com/elaine_199364
多多支持啦!
|
| 刊登時間:2007-08-11 03:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
好想增加多d版版瀏覽人數呀!大家叫我d人黎啦~
版主:*﹏小琳]'
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 253 | »
|