好凍喎 各位有冇著多件33先^^
今日7點起左身 7點9出門囗 同家姐一齊番
出左門口就打俾老公豬 傾傾傾....
番到去 上左班房放低D書
跟住就.....冇咩特別野 丫..有 中史小測有16分丫 ^^ 超勁
食完飯就落左4樓 去老公果班度同老公傾計玩
好開心好開心丫.... 唔知係咪俾人錫左好多淡攬得好實呢=]
雖然只有短短果幾分鐘 但係都好幸福好滿足 如果日日都係咁就好喇
放學....番屋企....冇乜野
今日係老公豬第一日既..........有10分喎 好叻叻丫
好開心好開心好開心好開心好開心好開心^^
|