好耐未打過日誌喇!!!!! 我呢排都過得好開心丫 想知點解呢^^ 我唔講...
不過BB應該知*3*
各位!!!愚人節快樂丫^^
聽日放假喇 都唔知有咩搞........ 悶∼∼∼∼
仲有丫.....中五既師兄:byebye喇 公開試加油喇 (我精神上支持你..地)^^
BB 我不嬲都好關心你架!!所以你唔可以................丫!!!!!!
你咁我會好心痛架><>< 今日我同人地講 我愛你 我只係講笑架咋 今日係愚人節丫嘛^^
我愛果個係你丫 我愛你 我愛你 我愛你 我愛你 我愛你 我愛你 我愛你 ^^
ㄚ....撚樣^^ (我諗果個人知我話緊佢) 講笑講笑....
到此為指 8888888888^^
|