|

最新既野
留下足印
最近三個月尚無任何留言
|
2006 年 9 月 20 日 星期三
人生是否有好的呢~??  |
諗起都覺得好傻~~
唉~今日番去集隊個時~
某某人甲流左nose血~
跟住我就立即囉paper巾比佢~
老師見到佢流nose血
叫佢坐係後個度休息~
點知老師叫某某人乙囉佢既鮑鮑~
我見到某某人乙囉咁多野
又諗到某某人乙都唔會想佢拎佢既鮑鮑~
所以就話幫佢拎~
點知佢既鮑鮑好重><
@@奇蹟既出現
某某人丙竟然話要唔要幫手~
@@真係一個大奇蹟~
不過我最後努力囉左上去~
做好時~真係好開心~
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 32 | » |