今日,,最尾果兩堂,,
有復活節崇拜,,
一開始覺得個人講野好gag(但好爛= =)
聽到差唔多3點,就開始覺得悶,,
Zzzz...
之後話要祈禱..
佢話:願意將自己個名寫上生命冊ge,舉手...只有30second...
第一次,無舉到,,,唔知點解,唔敢掛..
驚會後悔,,但第二次,終於舉左=]
好開心自己終於肯面對,,
唱詩歌果陣,,佢叫舉左手ge企出去,,
本來都無打算出,,
不過paper叫我同佢一齊,,
甘就出左去,,突然覺得好感動`見到甘多人出左黎,,
唉...感動到喊,haha..凱盈都系,見到paper都喊左`
都估唔到自己會喊,,
barry,kero同suki liu都系度安慰我地
thx a lot`=]
感謝神`=]
|