| «‹ April 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
散學禮and派成積表  |

今日,派咗成積表,考得都ok ,只有兩科唔合格姐!!
升到班,升到2S班(應該第二班)
Mayce要留班(低死,because 佢考175/184)
期待
Rachel
11/07
|
| 刊登時間:2007-07-11 04:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|