真係好久冇打blog喇~
唉~今日係第一日考試
我不知幾鬼輕鬆~
真係呀~我之前賣咗yara比一個人~
果個人~對yara彈3彈4
咁係咁架喇~買人地d嘢~
我冇呃你咪算我好人囉!
我一早講到明喇~個妝唔中意~我唔會幫手擦
你重要我幫你貼眼睫毛~咁ok喇~我幫你貼
最好笑你去交收~你唔比你電話no.我
我都算喇~你買咗又要係個娃網到話我唔好
又話我貼眼睫毛貼得唔好囉~我囧咗(我一早話咗我貼得唔係咁好~我都算係一個新娃手呀)
咁你想點呀大姐 我不如送埋我屋企果兩只娃同yara比你好唔好?
你口口聲聲話你係一個新手 連眼都唔識轉
咁你又轉個頭去買另一只dz娃
我真係唔明呢個咩人黎架
一只都搞唔好 又去買另一只
咁樣d娃會好可憐架~
都咁大個人喇~呢d嘢都唔明(我重要比你細)點出黎做嘢呀~
我ar爸一早同我講呢d人好有問題
唉!都係算喇~我今次忍佢~
下次佢好可能都會比其他人罵佢~
Hope she will good lucky
囧~~囧~~~不停囧下去
|