|
同<你>講":: |
| 2006 年 6 月 9 日 星期五 | ![]() |
我呢只係會覺得你係一個我E家好吾鐘意GE人!! 人地當你係佢個FD,, 咁你又當佢係咩牙??狗牙??日日跟前跟後咁講,,,係人都吾鋸啦!! 有時檢討下自己做D咩出黎,,可以搞到我吾鋸你!! 有時吾好將自己所謂的偉論通街發表 ,, 當你講緊個陴,,人地係吾係鐘意聽你講//佢地係吾係好願意聽呢?? 你GE所謂偉論又係吾係岩哂架?? 有時你話人,,咁人地係錯左牙..咁洗吾洗講到自己好似岩哂咁!?你到低個陣你係吾係有做錯到,,人地先要咁對你?? 有時好多野都係,,係對人點,人地就對返你點!! 但係你諗到就好似咩人都要就哂你咁!!你係大佬,,但我吾服喎!! 你係吾係又好易吾鋸我牙?? 喂! 講真我吾CARE你所做GE野囉!! 我都吾想再理你了!! 當然我吾會做到你係我殺父仇人咁GE!! 不竟我同你都FD過,,冇需要搞到咁僵啦!! 面左左又俾人話我,,全部人都覺得你係岩哂個種人咁!! 我同你講咁多有時我覺得我同左你玩係岩定係吾岩!!搞到自己成日都覺得自己對任何人都用左係呢一種咁令人討厭GE感覺!! 我MIND你將呢一件事係咁同人講,,有人同情你!! 我都有人同情我!! 你有你GE FD//我有我GE FD!! 我吾需要當你係我邊個,,或者做同學都好,,有時有需要未講下一兩句囉!!! 但最多都只係 -- 一句起兩句止}} 個隻囉!! 講咁多只會令自己仲更加討厭你GE姐!! 有好多時候我對你係真GE!! 但我諗返我覺得你所講,,你所做GE都只是係 >>> 講過就算,,重來都否會諗下個後果!!仲有,,講下就算,,你講GE任何一句野我都係當真,,你吾好玩啦!! 即使你有一個對你好GE FD你都否會去珍惜架啦!! 到頭來未又係覺得你倘FD點點點//點賤//點對你吾好!! 你只係識得係人地錯//吾好個方面做一個結論"}}但我覺得你真係冇係自己個方面諗下自己係吾係都係咁!!點解一個人對你可以變得咁勁..//對你差左咁多//又對你吾楸吾彩!! 係你自己變左搞到一個人要因為你自己都要變埋!! 好好玩牙??如果你轉變吾,,人地對你的一切都吾會同樣變得咁大囉!! 我相信係你自己有問題!!
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 100 | » |