|
唉*) |
| 2006 年 4 月 21 日 星期五 | ![]() |
都吾知講咩好* 牙蚊今日冇返學,又少左一個人玩//"今日第一堂英文堂"上堂都幾好玩..比平時輕鬆左*++ MISS HO 都好左好多,冇中一個陣成日罵人*__小息過去幫王碧霞手*)佢都變左吾少啦"對佢GE感覺有少少由反感變做好感囉*+咁第二堂科技堂"一樣,,係到睇MONDAY ,,之後對卷..咁我拎到 68.5好開心牙@@"冇溫書都可以拎到一個合格GE成績* 多謝 MY GOD
咁中文堂開始的時候得好少人..咁入返哂黎咁就開始全日最無聊AND THEN 悶GE時候喇"}}首先MISS要講解一下咩叫告示個D實用文*{{我都吾知聽過幾多次喇}}咁之後就要作文,,今日好似傻左咁,超快就作完喇*不過又係開始悶的時候了,,>做閱讀理解,咁都吾難的,不過第二條就真係比較難左D喇*咁MISS問野,咁我都有同牙BIG EYE試下睇下邊個答得岩..哈哈*]]MISS講GE問題我全部都岩哂=]]]]咁之後又派報紙,,咁MISS就開始罵我同佢地俾哂D報紙俾BEN哥,,哈*咁我地未話只係放住係佢到,一陣放學就拎返走架啦}}佢冇聲出"{{我聽吾到佢有講返野囉}}咁就放學打鐘,>>佢諗住放我地走架喇../不過我地就係咁嘈*)佢就罰我地,又罵我地@@"咁我又趕住走喎,,咁就開始心裡係咁屌佢*)+BIG EYE仲係到笑,,笑死" 咁返到屋企好彩仲有得玩電腦,,一返到去就見到佢ON"咁我就同佢交代返之前幫佢之後冇同佢講返D野* 終於 功成身退 喇!咁就開始同張潮爆傾一D野,,同佢傾計或者玩都好開心,,因為我同佢都幾合得來的))))*咁傾到一陣就OFF左喇*]]!
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 100 | » |