|
返學* |
| 2006 年 4 月 20 日 星期四 | ![]() |
今日其實我係諗住吾打日記的,,但係有一D野我一定要打囉* 我今日第一堂數學同平時一樣 ----- 聽聽下就冇聽喇*) BECAUSE 我係超吾想聽個隻 .............. SOR]] 牙SIR*
咁之後MISS 紀堂..又上左圖書館,,哈哈 我係組長:":有得玩電腦*"超正*玩完之後就走左,,咁走個陣個圖書館
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 100 | » |