哭泣.......
我真的很小=]]
你今日講ga說話
係咪指責我ga意思呀??
我唔明白
大家都有付出過lor
你咁樣講
係咪我付出ga野比你小??
還是你偉大呀??
有時同你傾計
真係好難溝通到
係我小器
定係你大男人呀??
♥ 誰 會 憐 愛`!_;;獨 自 痛 哭? !'-