最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

TODAY IS - 2007 . 07 . 25 .

 
 

今日去打排球

之前,好似方力申ga男仔冇黎到囉

嗚...><

冇得睇靚仔

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 30 | »