痴綫咯...打風又落雨...
好鬼死凍咯...明知人地怕凍今嘛~~
E種温度已经五系温度..
OMG``THAT IS FREEZING! DAMNIT!!
仲要落冰天...超大一舊....
可能殺得死人都五定...
而且有打雷.....吓死我啦...MAMI!
我個膽五系好大咖咋...所以..会吓亲我咖
哼...你好快D停雨啦下!!
如果五系..我就...
UMMM...基本上我都五知我可以點做天...
算啦! 明蝦我既!!