| «‹ April 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
2007 年 7 月 17 日 星期二  |
| ~病左~ |
分類: 未分類 |
今日一早去睇醫生,
發燒,
之後去「呀淇」間中學搵佢,
然後去左【良景】食早餐,
食左沙嗲牛肉麭&沙嗲牛肉麵,

好好味呀,
之後去左超級市場買左好多野,
然後返左屋企,
食藥訓教,
訓到夜晚食飯,
超累…
|
2007 年 7 月 15 日 星期日  |
~學屆比賽~  |
分類: 未分類 |
今日一早起身,
返學校集合,
我地採排左1次,
之後去左旅遊巴去『九龍公園』,
去到場地,
我地係第6隊,
過左一陣,
我地試左一次,
同埋準備D野,
然後就到我地,
果陣時好緊張,
但係都能夠完成比賽,
之後去左麥當勞,
呀Sir 請我地食,
食完之後,
番番入去,
繼續睇比賽,
過左一陣,
比賽就完,
我地學校拿到第6名,
哈哈…好開心
幅相好搵笑…

之後就走,
番左金錢圍食飯,
食完飯就走。
|
2007 年 7 月 11 日 星期三  |
~4樓~  |
分類: 未分類 |
今日番左金錢圍,
我番到去,
就去樹懶屋企搵佢玩,
但係佢唔係屋企,
我就問「呀sue」樹懶係邊,
佢話係4樓,
我就打電話俾lulu姑姑,
lulu姑姑就落黎開門俾我,
我行樓梯個陣時,
聽到樹懶唱緊歌,
原因樹懶&呀豪唱緊K,
之後我地玩歌唱比賽,
樹懶【付look】贏左,
然後我地食『士多啤利』,
D『士多啤利』好大粒&好好味,

之後我媽咪打電話俾我,
叫我食飯,
食完飯我就返屋介。
|
2007 年 7 月 9 日 星期一  |
~海洋公園~  |
分類: 未分類 |
好累呀,
岩岩先返到屋企,
去左海洋公園,
好好玩,
不過好熱&好曬,
差 D 中暑。
我去左兒童王國,
1•低 B 跳樓機
2•創意遊樂場
贏到一個輕氣球公仔

3•笨豬跳

跟住搭纜車,
上山…

我係纜車到影左好多相,


個天好『令』,
落左纜車之後,
第一時間去麥當勞買野食,
買左40蚊,
跟住去玩瘋狂過山車,
好刺激,
但係我 d FD 係到係咁叫,
超低能,
但係我一 D 都冇叫,
我覺得一 D 都唔恐怖,
哈哈…

跟住玩沖天搖擺船織係海盜船,
超好玩,
跟住玩即係旋轉木馬,
啊…唔係唔係,
係旋轉熊貓,


好cute呀,
跟住行行下睇到威威獅令,
我同佢影左 D 相,

跟住就買左杯鉋冰食,
之後搭登山電梯去集古村集合,
搭電梯即時候好驚,
因為好斜,
到到門口影左幅相,
同埋去左禮物店,
我買左隻熊貓公仔,
我會帶埋佢出街,
佢叫『熊貓BB』&『熊熊B』
佢好Cute嫁,
比佢你地睇下啦!


跟住搭旅遊巴返學校,
係旅遊巴到訓左一陣教,
好快就到左學校,
之後就返到屋企,
開電腦打QooZa,
應該就好快打完,
不過 Delete左,
所以右要打過,
終於打完啦,
等我沖涼先,
Bye~bye!
唔可以複製相片—如有發現後果自負。
|
2007 年 7 月 8 日 星期日  |
Newey  |
分類: 未分類 |
今日召早超眼訓,
唔想起身囉…
點知都要起身,
去左茶亭食『咸魚雞粒炒飯』,
之後返黎搵樹懶玩,
玩左一陣,
敏姑問我去唔去唱K,
她幫我俾一半錢,
好開心—哈哈!
所以就去左唱K。
去左 唱K,
同埋樹懶、may姑、敏姑、芬姑,
由3點半唱到8點,
食埋K-Buffet,
唱左好多歌,
同埋影左D相,
好開心呀!
係果到食左件Cheese—cake,
重食左香蕉船,
好好味--yummy。
我訓教啦!
bye~bye |
|