~史迪仔~
Welcom to my qooza~~~~
emilyyau
暱稱: 豆丁~史迪仔
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« April 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
~仆街記~
~~
電腦室
~學校記~
~去街街~
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
Times
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 14
今日人氣: 0
累積人氣: 222
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 17 日  星期二   晴天


~病左~ 分類: 未分類

今日一早去睇醫生,

發燒,

之後去「呀淇」間中學搵佢,

然後去左【良景】食早餐,

食左沙嗲牛肉麭&沙嗲牛肉麵,

    

好好味呀,

之後去左超級市場買左好多野,

然後返左屋企,

食藥訓教,

訓到夜晚食飯,

超累…

2007 年 7 月 15 日  星期日   晴天


~學屆比賽~ 愉快 分類: 未分類

今日一早起身,

返學校集合,

我地採排左1次,

之後去左旅遊巴去『九龍公園』,

去到場地,

我地係第6隊,

過左一陣,

我地試左一次,

同埋準備D野,

然後就到我地,

果陣時好緊張,

但係都能夠完成比賽,

之後去左麥當勞,

呀Sir 請我地食,

食完之後,

番番入去,

繼續睇比賽,

過左一陣,

比賽就完,

我地學校拿到第6名,

哈哈…好開心

           

                                                                                                                     幅相好搵笑…

    

之後就走,

番左金錢圍食飯,

食完飯就走。

 

    

2007 年 7 月 11 日  星期三   晴天


~4樓~ 愉快 分類: 未分類

今日番左金錢圍,

我番到去,

就去樹懶屋企搵佢玩,

但係佢唔係屋企,

我就問「呀sue」樹懶係邊,

佢話係4樓,

我就打電話俾lulu姑姑,

lulu姑姑就落黎開門俾我,

我行樓梯個陣時,

聽到樹懶唱緊歌,

原因樹懶&呀豪唱緊K,

之後我地玩歌唱比賽,

樹懶【付look】贏左,

然後我地食『士多啤利』,

D『士多啤利』好大粒&好好味,

   

之後我媽咪打電話俾我,

叫我食飯,

食完飯我就返屋介。

 

 

2007 年 7 月 9 日  星期一   晴天


~海洋公園~ 驚訝 分類: 未分類

好累呀,

岩岩先返到屋企,

去左海洋公園,

好好玩,

不過好熱&好曬,

差 D 中暑。

我去左兒童王國,

1•低 B 跳樓機

2•創意遊樂場

     贏到一個輕氣球公仔

3•笨豬跳

跟住搭纜車,

上山…

我係纜車到影左好多相,

    

    

個天好『令』,

落左纜車之後,

第一時間去麥當勞買野食,

買左40蚊,

跟住去玩瘋狂過山車,

好刺激,

但係我 d FD 係到係咁叫,

超低能,

但係我一 D 都冇叫,

我覺得一 D 都唔恐怖,

哈哈…

跟住玩沖天搖擺船織係海盜船,

超好玩,

跟住玩即係旋轉木馬,

啊…唔係唔係,

係旋轉熊貓,

    

好cute呀,

跟住行行下睇到威威獅令,

我同佢影左 D 相,

    

跟住就買左杯鉋冰食,

之後搭登山電梯去集古村集合,

搭電梯即時候好驚,

因為好斜,

到到門口影左幅相,

同埋去左禮物店,

我買左隻熊貓公仔,

我會帶埋佢出街,

佢叫『熊貓BB』&『熊熊B』

佢好Cute嫁,

比佢你地睇下啦!

    

    

 

跟住搭旅遊巴返學校,

係旅遊巴到訓左一陣教,

好快就到左學校,

之後就返到屋企,

開電腦打QooZa,

應該就好快打完,

不過 Delete左,

所以右要打過,

終於打完啦,

等我沖涼先,

Bye~bye!

唔可以複製相片—如有發現後果自負。

 

 

2007 年 7 月 8 日  星期日   晴天


Newey 開心 分類: 未分類

今日召早超眼訓,

唔想起身囉…

點知都要起身,

去左茶亭食『咸魚雞粒炒飯』,

之後返黎搵樹懶玩,

玩左一陣,

敏姑問我去唔去唱K,

她幫我俾一半錢,

好開心—哈哈!

所以就去左唱K。

去左唱K,

同埋樹懶、may姑、敏姑、芬姑,

由3點半唱到8點,

食埋K-Buffet,

唱左好多歌,

同埋影左D相,

好開心呀!

係果到食左件Cheese—cake,

重食左香蕉船,

好好味--yummy。

我訓教啦!

bye~bye