今日真係超開心~~~~~~~
陪佢(我最好既朋友)過生日together!!!!我地食野,講笑,傾計together,可以講係我人生中最開心既一日黎呀!我一定會永遠記住lee日嫁!但係,唔知佢開唔開心呢?應該會!
Tomorrow我都會見到佢,唔知會唔會又食飯together呢?不過我唔可以得寸進尺,只要係剩餘果大約二個月可以同佢好好咁相處,就足夠啦!
但係......我仲係好唔想佢同Winnie坐呀!我真係好妒忌佢呀!
不過無論點,我今日都好好好好開心!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |