今日發生左好多事...........
係食飯既時候,佢(我既最好朋友)俾左一本相簿一個人睇(Tiffany Yeung)∼但到我問佢get黎睇果陣時,佢竟然唔俾我睇!!!!當時我hurt到爆左!
你功課堂果陣時,派左英dictation∼我問佢個分數,佢又係話俾佢唔話俾我知!
lee D事令我懷疑我地既友誼是否會維持得好耐???????5月11日就係佢既生日,我諗緊到果陣時佢會唔會理Tiffany Yeung都唔理我!
仲有另一件事:
今日我英dictation97分,Tiffany Yeung91分,Tiffany Yeung就嬲左我,佢會唔會跟住Tiffany Yeung嬲我together?
我仲好afraid其他friend(Debby,Winnie,Janet)都會嬲我!
我真係好afraid!!!!!!!!!!!!!!!
|