|
|
2009 年 7 月 23 日 星期四  |
| 2009-07-23 |
分類: 未分類 |
* 沒有太多想" 只有一個信念___
這不會是夢 *
今日朝早桐子吾肯醒"
唯有我自己一個番學___
係石峽尾月台到見到 Paulin同壕壕"
不過Paulin走得超快,,,, -.-
< 原來佢話驚遲到,,,行得勁快 >
跟住我就同壕壕一齊行番myc ;
-__________________-
點之撞到啤梨....... -口-
佢講d野.... < 廢事講出黎tim囉 >
原來佢等緊雷焯ky........
約係學校附近等 < 仲要係9:00am >
佢地真係咁愛校.......!???
之後同呀石,,,Cocco,,Boonie去書展"
^___________^ : 滿載而歸.... 哈哈哈
除左我一直都話要買ge低能旅行 +
低能大肚之道之外,,,,仲比我搵到.......
Ash的書呀.......!!!!!!!!!!!!!!!!

雖然成$90,,,全本都係英文"
我依然勁勁勁開心呀 xDDDDD
第1次比咁多錢買英文書都吾心痛囉 : ]
佢另外仲送張poster架 ;
不過太大我吾scan上黎lu......
好多功課要做"
聽日再打啦 xDDDD........
|
2009 年 7 月 18 日 星期六  |
| 2009-07-18 |
分類: 未分類 |
* 我不相信他們所說的你" 和你的用心___
沒有信任,,,,是絕對不行的 *
尋日睇左HP6啦"
好好睇呀.......XDDD
寇馬好令仔呀,,,,比哈利令仔得多嘛 -.-
妙麗吾簡佢,,簡榮恩實在係太無眼光啦 >口<
露娜真係超超超超超超令女呀... ^口^
係入場之前見到張poster :
炸爆屋頂外星人..... XDD
介紹個度係講 " 歌舞青春索女 : 艾絲莉.... "
< 我吾記得中文名係咩,,,亦吾想記 >
總之就係Ashley啦 ^w^
我一定一定絕對絕對要去睇呀"
同蔚睇一次 ;
同桐睇一次 ;
可能仲會睇多一次,,,,不過吾講會同邊個睇lu ^-^
而家其實已經係蔚屋企___
想搵我就星期一先啦....
* 想同某人講 :
對吾住呀" sOr.....
我之前幾日吾係好得閒 ;
無搵到你,,,,吾好嬲啵.. ^.^
^ 尋晚同趙章係上下格床咁傾計"
內容都係火影呀,,鳴人呀,,one piece呀,,家教呀咁___
傾到1點先訓,,,而家好眼訓囉 - z -
遲d仲要佢教我Mathz嘛,,,,
< 完全的Mathz白痴 -Me- >
嗚嗚嗚,,,人生好命苦呀
|
2009 年 7 月 15 日 星期三  |
| 2009-07-15 |
分類: 未分類 |
* 不需要什麼報復" 更不需要憤怒難過____
只需要活得更好就足夠了 *
嘻"
又整左張Ban啦 ;
又改左尋日其中一張Ban ^w^

好美哦Ash.......... |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 69 | »
|