今日色帶賽__ _
一大清早就約左wansum仔一齊去...
好驚驚唷 >< 第一次做裁判炸..
仲要有少少的遲到啵...
好在果個咩余sir借條tie比我耶.. thx
唉"..都要怪下自己冇恆心去減肥囉"..
到著起件衫個時又唔似裁判又要勁肥啵, ><
仲要一開啵就比我撞到陳家驅喎
真係超級咁'謝'囉
講番先...
我跟果個咩董師姐(e court),wansum仔就跟住個咩都唔多識既三段師姐"..
真的有少少替她可憐同擔心耶"..佢個度打黎打去都係得啲bb.
但係我個度真係o晒囉"..打極都係啲大人...
都唔知應該點比分好囉...
套拳個時又要冇錯又要做得好好"...(老實地說我都冇佢地咁好 自卑)
隊際個時仲抵死"..操得好齊 花式又要好正都 唔知點判好
今日有好多場啵"..三百五十一場"..
又唔夠人"..又要開五個court...
都唔知佢想點囉".. 搞到好寒酸唷.. ><
仲要勞煩到李師兄...原本都唔駛做裁判的嘛"..
搞到要做埋一份添"... 真可憐耶。
哈哈~
今日發現那個什么豐十份可愛"..
臉上盡是一些平平無奇既眼耳口鼻"
但只要一合併就變得異常咁可愛"..
ps : 哈哈"..今日都唔錯唷"..
咁岩坐果個位可以見到你啵"..
真的不錯耶"...
原來你有時都會望過黎嫁啵".. hee
|