今日番學囉".. 好眼訓囉".. 一啲都冇上到咁剩"..
之後落左去sick room 唉"...mango拎我抔水去整熱枝探熱針" 比人發現左唷"... ><可憐
今日你要去習訓耶".. 要加油唷"... 今日去左買二寶食...hee 因為你中意食呀嘛