今日上朝幫winnie手" 去帶團去遊北區"
幫手帶車上活動 反應都幾好a * 不俗不俗
之後就好急咁去左揾wansum仔"
仲以為大師兄唔會遲到 過左時間會唔等人
咁就跑死都要跑啦"..諗住快啲 唔駛比人話啦
點知個死人野仲遲過我地
不過唔緊要啦 話晒都係大師兄啵" ><
之後就去左mk
大師兄去左幾間係樓上既文學書店
嘩"..!! 全部都後中國文學黎嫁
正係睇到頭都痛埋 最後師兄都得償所願
都買到佢想買個幾本參考書
接著 師兄就比師姐叫左請我地食甜品
去左許留山 好味a*..
行多左一陣之後就去左食晚飯
真係有小小唔係幾好意思囉"
結果係師姐比錢 唔知點解次次出去都好似唔駛比錢咁
有點兒唔係幾好意思
都係唔好講咁多啦" 上堂嚕
嘩 上成三個中a*.. 真係明符其實既人都癲a
不過唔知點解講果個都好似唔係好知自己講緊乜咁
總括而言就係番屋企睇碟
好啦 放學嚕
咁咪番屋企囉 撘火車個時好眼訓
訓陣先]] >v<
之後wansu仔就番屋企
得番我同大師兄同埋張師兄"
冇撘到車a 行路番去 都幾好a 多啲時間相處呀嘛"
好奸a.. hee

其實我很享受愛你的心"
即使是難挨 我也絕不會向後退
ps: 今日雖然你唔係有心
但係都好開心a*.. ><
佢送我番屋企唷" 發夢都估唔到唷
到我訓唔著囉
|