今日起身啦"..
拎成績啦"..唉 咪提啦
好就好在唔屎收warning letter 不過就唔係幾好囉
跟住去左吉野家
好飽a* 跟住仲抵死 買左成箱麵 有成40包
晚上番跆拳
冇野好講囉比大師兄串度
不過唔緊要啦"
唉 好難決定 五點定三點好呢"..
張師兄話叫我唔好去義工啵" 咁就唔去啦"
wansum話張師兄既說話你都敢唔聽
搞到我好無奈
晚上影左好多相相a*..
同wansum po 狂影""\
好開心a 都幾令嫁



令嗎"...?? heehee
ps:哈哈~~
終於等到啦"..我拎到佢電話啦"".. 勁開心a*..
|