哈" 今日生日唷"... >v<
今朝就收到好多massage"".. 好開心呀""..
好多謝晒呀"....
最驚訝就係收到陳琼果個呀嘛"" 冇諗過佢仲記得我囉"" /\/\
之後都收到好多電話呀""... 好開心
去左耶林閣度食dinner"".. 好耐冇去過果度嚕
之後番到黎呀ming yan wai都上左黎
小強 Terry billy 陸陸續續咁上黎玩
多謝你地呀"... 收到佢地d禮物呀""
今日剩係拆左嘉寶份禮物ja""... 好得意嫁"" 愛死呀
其實我最想要既好簡單嫁ja""...
醒目既都一定知道啦""... 哈哈 不過一定唔可能實現嫁啦"" 發夢啦

|