| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 2 日 星期二  | |
|
|
|
琴日同eric.翁翁.楊楊過左大半日.
楊楊.幫我拎左大半日袋.haha'
然後比佢地搵到我既優點.呵呵.
條人粉拎左我包m巾玩.見到lingling.
返屋企.
讀書讀到廢寢忘餐.唉`可悲可悲.
夜晚訓唔著.掛住左.
今日.
自己上學去.
上堂冇乜點留心.但係好用心.
吹左水.爆ling我講笑渣.=3=
放學去左食m記.
去左書局.
哈利波特啊-0-
我要比心機d儲錢.出第7集啦.
haha.yoyoyoyo.
搭車返屋企with廷.小怡.
落車前見到德德.
落車就扮見佢唔到.
跟住佢行過黎.-0-
比佢識穿左.
佢係我生命中都算係一個幾重要既男人.哈!
呢幾日都有好大感概.
但係望住部腦我就hand機.
我知道自己好幸福.
所以我要比心機d讀書.
報答對過我好好既朋友.
可能今日既天真,
十幾年後會成真.
我想同yiplam交換日記.*v*
唔開心有富人陪住我過左.
開心會有你地係到.呵呵!
同你地一齊玩.
一齊笑.
有福就同享.
有禍就同當.
今日我鍾意你.
上年我鍾意你.
前年我鍾意你.
我同你之間.
係咪真係得朋友兩個字?
我諗.
maybe.
|
| 打完既時間︰2007-10-02 07:13 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|