※迪減日記板板※
kept my mouth shut from the start
i guess i left you in the dark
you thought you knew me but you don't
you say you'll love me but you wont
when you find out who i am
emmatai4
暱稱: emma仔
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
8-1-06
9-1-06
6-1-06
7-1-06
5-1-06
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 1
今日人氣: 8
累積人氣: 588
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 20 日  星期二   晴天


20-12-2005 鬱悶 分類: 未分類

20-12-2005
今日有一半唔開心,,一半開心.....
今日第三堂影班相,,上緊maths,,
今日超累...
上第五,六堂時,,我去左影相,,
我要影合唱團,,中樂團,,校隊同圖書館館理員...
某人對我既針對,,au豬都睇晤過眼,,
隊長唔係個個都做得既,,
唔服就係比賽get多D分,,
淨係識整分牌既就shut up la,,
廢柴!!
好冇奈lo,,廢柴話事??
不過算,,為廢柴唔開心,,一D就唔值!!
朱仔送左張x'mas卡比我,,
好happy ar,,
放學就同埋朱仔..au豬..tracy..sherry..bear虹..盧盧..nick..趙牛牛..肥昌同samson
去買tomorrow旅行既野,,玩玩下,,肥昌想掩我條tie,,幸保貞節,,
不過朱仔話我同肥昌似搞野wo......o my god!!
買完返屋企,,仲同盧盧去街市買蕃薯tim,,
返到屋企冇耐就同Ken so打機,,
不過好累,,早抖la~~各位
p.s:唔知點解好似有D唔開心咁既......