又係禮拜五
一個星期
有兩日都係上星期五o既堂
真係慘呀
上PTH
默書
只係溫過一次
但係同dawn姐一齊改返岩d ans
最後85分~
EPA
d功課都唔係好差姐
點解大肚婆咁嬲呢?
第一個小息冇野做- -
好快咁又hea過左
到maths
上左未夠10分鐘
就諗住二息落去買糖
同dawn姐&欣豬講
結果最後決定買4包麥提沙
maths堂都過得勁快下
一陣就到二息
即刻沖落去買
超驚佢會比個靚靚o既"cherry tuckshop"袋我
之後上英文
今日miss #好開心~
冇話我地
做listening做到high左
一路食一路做
幾好享受~
lunch去左fairwood
之後中文
突擊小講,超驚驚
終於抽到我
題目:你最想睇o既奧運項目
令我諗起中國新晉強勁運動員─陳丹
連林丹都可以抄人兩局,兩局都抄人蛋o既神人
以上都係由fn果3班所提供o既gag姐...
到b on
真係笑死哂全班
"正常size o既魚旦,一串有五粒。
細do既就七粒一串,大d咁咪三粒一串囉,
咁就令我明白到人係要隨機應變的..."
全班連同miss fung爆笑
唯獨b on冇笑
咁又完左中文
放學打table tennis
勁左少少啦-3-
後黎又去打basketball
好悶,6點走左,返屋企
聽日要出去傾改詞
難難難...
|