今日終於調位啦~
本身都仲開心架...
點知又坐返係果個悶位到-___-
慘慘慘慘慘慘慘慘
不過好彩今次隔離果個唔係kk姐
轉左dawn姐
起碼傾計傾得開心d
上maths
兩堂都係到同dawn姐研究緊佢申請調位會坐邊
真係幾無聊,仲算hea過左了
wing比邵sir鬧-___-,好慘...(其實我都聽到佢講c架)
上chem做實驗
將D copper放係火到燒
D火變左鬼火綠,真係鬼火咁靚
放lunch勁無奈,等左好耐位...
又差D遲到囉,你地唔好搞壞我十二年冇試過遲到o既file
上英文堂,又比miss鄭訓話
一個禮拜一次,佢唔悶架咩-___-
放左學,本身要去做返個chem poster...
無啦啦關sir又話唔洗啦,聽日先交啦...
結果跟左業業去天橋底打波
同oscar佢地...屈我地機o既=[
業業經常性搞gag-___-
仲要搞到穿魚蛋,,,
打到5點幾...
諗住返去學校,睇下芊姐仲係唔係到
點知走左囉...對唔住呀芊姐-___-放左你飛機
最後係到睇校隊打乒乓波...
彥哥係到蝦細路,仲要用一種"善良"o既樣黎望住人-___-
最後同業業搭火車走左lu
|