呢d 野 好彩唔洗日日打姐 ...
悶先打 xd 冇野做
大家都係到忙緊開學野
仲差幾日大家開學就冇得一齊打波架喇 = =
仲唔肯死出黎 ... 唉 ...
打波呢家野 ~ 開左學就冇得成日打架喇 大家要好好珍惜
大家仲可以聚埋一齊打波既機會 !