今日好累~_~ 上P.E果陣打(關斗)...= = 悶死.. 手藍排足... 有排先到足球== 唉==...星期五比個屎忽MISS留堂..頂= = 咁Q鍾意留人堂嫁個MISS == 搞到星期五見唔到佢....shit!!! 唉~_~...累