今日放學番屋企食完野就訓左=,= 因為琴日出左去同呀哥慶祝生日~ 4點幾先番屋企~_~ 訓左3個鍾就要番學啦-__-攰 番學想訓又唔得- -... 今日個miss送左支筆比我地 我最後先拎- -...因為唔記得拎 因為要抽- - ...之後我抽支筆係粉紅色 -- 之後即刻問個miss有冇第二隻色 -- 好彩仲有一支綠色姐-,-唔係一定唔會拎出黎用-,- 支力-,-~~