MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

科學與神學交纏的世界
現在是少女時代
以後是少女時代
永遠是少女時代
eric_mak
暱稱: Eric
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
發個文吧
終於發文了!
會呼吸的痛
2010-02-13
終於放假
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 75
今日人氣: 24
累積人氣: 1823
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 11 日  星期三   寒冷


已del 尷尬 分類: 未分類

已del






訪客留言 (返回 eric_mak 的日誌)


Victor_Chan 於 2009-11-12 07:46 PM 發表:
做咩del左佢=。=
話事話我好似冇叫過你個花名(無誤??
叫親你都喂喂聲
何況好似好似好少同你講野@@
只不過叫全名就好似顯得有D生份
你想我點叫你??
依然係叫全名??
講真,我唔係太習慣叫人全名
除非你唔同我講野姐∼∼
話哂我宜家都坐你前面啊..............
哈∼∼
我高你成大半個頭都坐你前面=。=
囧哂...................................
靚仔果然唔同D(拖走....................................
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

無所謂la!
Posted at 2009-11-14 04:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



EriC1_239 於 2009-11-11 10:42 PM 發表:
我都唔知講咩好 :0)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

那就不要打字!......
Posted at 2009-11-11 10:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



nmlok_1229 於 2009-11-11 10:37 PM 發表:
aery哥都冇用悄悄話呢~
咁我都唔用啦=]

原來叫某三個中文字係冇問題既(~O嘴
叫某六個英文字母就會比人打(大誤
其實基佬好似只係冇喺你面前咁叫=]
重有,我今日都好似冇叫花名...
印象中係講某四個中文字=]
都唔係話想嘈d咩
最多連呢d"相關字詞"都唔講~

你就放心啦~
至少喺你面前都會叫你全名~
我都唔想再捱打同爛嘢(~嘆

話說今日其實係阿咩講先...
我好似係再加多一句(四個字)
點解係我比人掟嘢(淚目
唔通真因為我坐得近d同比人打慣(~唉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

因為阿咩很多頭皮,只要你也生很多頭皮就可以了,不要的話,請用文中的方法,多謝合作
Posted at 2009-11-11 10:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Night1112 於 2009-11-11 09:32 PM 發表:
喔~其實你都有D不滿(嗯
放心…我會叫你全名架啦(認真
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

很認真
Posted at 2009-11-11 10:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Night1112 於 2009-11-11 09:00 PM 發表:
話說…我唔係太記得我講果個係咩(認真
嘛~要知道有D野係難改變
要令各位同學唔叫既方法唔係無既
只係佢地肯醒覺既話~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

個五個字最未3個字
Posted at 2009-11-11 09:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]