ばか】亨hAnG**
日誌空置中-,-"=冇野睇添@@"
ericboy0605
暱稱: ばか】亨hAnG
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
又大一歲
2008-03-26
最好玩的第1天(復活節...
2008-03-20
文章分類
全部 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 4
留言總數: 1
今日人氣: 1
累積人氣: 1101
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 23 日  星期日   晴天


最好玩的第1天(復活節假) 分類: 未分類

 今日真係非常之唔無聊....

7點幾起身...

7點半出門口入屯門...

8點45先入到去-,-+

其實我今日係去打WARRR GAMEEEE

簡直係未出發先興奮XDXD""

食完早餐...

成班人揸幾部車去元朗打WARRRR GAMEEEE喎=@=""(一齊玩既係我,我姑丈同埋佢既FDFD@@)

時間過得真係快....

我地個個揸住支槍去...打....- -+

哇....D子彈(BB彈)射埋黎超痛啊T^T

不過...個個人都射到周身傷XDXD...

係得我呢個初哥2-3個傷口....都冇XD

開始玩D人都未熟手啫(第1次玩果D)...

咁我就黎過<<<<能>>>>手突擊XD

YAYA....我成功左...哈哈...殺左幾條友

全靠我地呢隊好波...+上我呢個衝鋒既新手...

贏左大部分場地...呵呵...@@""

唉~~~雖然好玩...但係超攰**""

下次再玩過XDXD...

如果有興趣既同學,朋友記得通知我啦^^

事關太少人唔好玩...

好似今次咁....

得16個...

多D人好玩D丫嘛~~~

哈哈~~~

 




訪客留言 (返回 ericboy0605 的日誌)


Doni 於 2008-03-25 01:20 PM 發表:
hi∼
估唔到你仲有打啵…@_@
你就好啦…有得打war game…
我都好想玩…成日係hp玩都唔真實==
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-,-++  不過要$250=,="" 
Posted at 2008-03-25 06:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]