今日係我打既第一個日誌,
今日我都唔係好開心,因為今日對試卷,
我既成績都唔係太高,不過都過到自己個關啦/=v=\
跟住放左學好大雨,我同啊lam去左屯市食野,
之後去左啊lam啊e做野既地方,
佢請左我地飲野,叫啊lam比500文比錢,\
比完佢仲抽多左100,
我地就走左去買雪go,
之後就林雨番學校,
算啦,唔打,留cm啦