好耐好耐好耐冇上黎添,,都成年啦,打BLOG,好似對我好疏遠=口=
其實我打BLOG都冇人睇,如果係都係得你咋@@
成年啦,有冇搵到更好既人呢?
老實講,細個玩玩下,做左好多臭事~3~諗番都柒柒柒`
當你睇到呢個BLOG之後,可能已經係好耐既事,或姐冇睇,,,今日係2009-3-14
3月14?白色情人節?係,我有左對象,,
佢今日約左我出黎,話整左D壽司俾我,
應該好開心吧,但係我唔覺,,,,
因為佢手入面唔只一袋,,我用吹水既口吻問左,,
出黎既既然係我朋友,姐係點先?
我知我個FD同我都鍾意同一個人,
但係,
我有叫佢諗清楚先,唔好咁亂搞關係,
佢想點呢?想玩我?點解先?
|