|
16/06,,,17/06 |
| 2006 年 7 月 17 日 星期一 | ![]() |
16/06 今日又係過丫公到.. 我攞埋本暑期作業詔去做 結果係... 做晒既*呵呵!! 因為太悶既關係SO做晒!!-口-'' 夜晚食pizza hut...外賣!! 好正丫...^^" 之後"法證"大結局.. 我丫媽話睇埋先走...都唔好睇既-口-' 悶爆呢,,,因為我唔中意睇電視嫁嘛 呵呵!! hahaa"丫媽話俾我電番負離子丫... 好野!! 戀頭髮好煩,,,好難打理!! 想死...>3< 但係有時都幾中意戀既...呵呵* 但係都係電番直好d....wa kakaaa" 大個d再電第二隻戀... 17/07 今日都係要番學 番學好好玩... 好想快d正式番學.... 今日番學... 上IS同賽艇.. 賽艇個時好好玩... 但係我有一次..係... 輸左既>3<" 之後接力賽WIN番...呵呵!! IS堂個時整野...都OK好玩 而家差唔多成個暑期都要番... 都唔係暑假黎既...鳴鳴 不過..番學都好過係屋企... 係屋企太悶啦... 悶到嘔電呢..!!>3< 唔講啦...做埋份IS功課先.. |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 41 | » |