|
鳴鳴... |
| 2006 年 7 月 11 日 星期二 | ![]() |
唉.. 今日派位 派左去"潮州會館" 頂... 好入唔入...入呢間 都唔知點派 得許小妹一個入左聖若瑟咋.... 拷 陳凱杰入左"大埔三育" 但係之後佢去搵學校... 搵左2間band1既學校...2間都收佢 唔係好信囉 佢d成績又唔係好....都唔知點解會入到 我今日真係好攰... 收到派位表之後就狂搵學校 第一間係...聖若瑟 第二間係...YMCA 第三間係...黃鳳令(翠茹都係入呢間..正!) 第四間係...馬崇 第五間係...馮黃鳳亭*(不過連表都唔俾..PK) 聽日應該去"馮堯敬"... 呢幾日都好辛苦嫁啦...鳴鳴* 鬼叫我之前唔俾心機讀書咩><" ....鳴鳴 我唸我都入唔到聖若瑟嫁啦... 算吧啦...唉* 我入到去..都會讀得好辛苦>_< 可能我真係D唔中意讀書既人啦... 今日去搵學校個時都係搭的士... 都唔知搭左幾多錢...呵呵* 唔講啦...訓陣先!! |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 41 | » |