今日又到左星期5啦""上下堂傾下計""哈哈..好開心

lunch同ameko傾計仔黎啦""..又幾開心架喎""
跟住嗌小見同鳳華幫我買水..佢地唔肯..=___="
咁我就叫呀美買啦..呀美肯呀..卡卡..

跟住鳳華周小見上到黎比左支水啦..我意為係呀美叫佢地拎上黎...
點知..呀美上到黎又有一支水~_____~"...無奈唷=0=""
2支水都係我的=.="..佢地勁係到笑喎=___="..唉唷唷..

笑完又上堂啦..上晒d堂之後就補課..嘻..係到做聆聽..正!
做完就放啦...呵呵..小見陪我去買校裙..AMEKO就同德怡食野"
LING媽同王呀碼就晏d先過黎搵我地..嘻嘻..之後同小見買d野食""
坐係一個好隱密既地方..卡卡..傾左好多計下..好開心呀

傾到差唔多ling媽就過黎搵我地..我同小見就去m記坐住先""
等左好耐下先黎..之後梗係又傾計啦..哈哈..笑死我呀..
小見勁係到講"掉左支筆"..哈哈..笑死我呀..比佢玩左一次

傾到8點幾..小見同佢家姐就去買33...LIng媽兩老就搭小巴"
我就行去搭西鐵""...呵呵..但係好擔心唷=___=".因為馬仔嬲左我=0=
番到屋企洗完白白即刻打番比佢..嘻嘻..好采佢無嬲啦
..
同佢傾左一陣就食飯..食完飯就汁聽日去CAMP d野..呵呵..
汁完打番比馬仔..傾呀傾..傾呀傾..傾到12點幾..要訓啦><"
嘻嘻..今晚都傾得幾開心唷"""..聽朝5點要打比佢><"叫佢起身@@"
卡卡...聽日要去CAMP啦><""..唔知有無得傾電話呢@@""..
因為我會...
..卡卡...

|