| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|



2006 年 3 月 29 日 星期三  | |
|
好累"
 |
今日好似平時咁番學啦"番學前總會收到老公既電話@@
同佢傾完之後就食早餐..番到去又要開始上堂啦..好眼訓..
第一堂上英文堂..眼訓到爆呀..一開波就訓..無醒過-3-"
訓足2堂"要轉課室所以先醒啦..跟住上中文..無訓到@@
上數學堂都無訓到..不過好悶姐..之後lunch啦"
食飯lu””食完同小見鳳華落圖書館借蛋糕書”
搞掂上課室吹多陣水就上煮野食堂啦””
今次我地都無擺晒d心機咁去整”因為...
但好好采又比我地過左一關啦”卡卡””
仲要係第一組搞掂@@vv好型呀!
影完相之後食野啦”食完野就洗埋d野”
一放學就走啦””同鳳華小見過市中心計”
傾到咁上下日軍同肥峰就過埋黎””好悶呀-0-”
跟住小見番工!我地就繼續傾計啦””
傾到6點到走人走人啦””’卡卡””
番到屋企好累呀-3-”同老公傾左陣電話就洗白白”
跟住玩電腦睇下電視食下飯”又玩下電腦”
跟住洗埋碗就等老公電話啦@@””卡卡”又一日!!
|
|

刊登時間︰2006-03-29 10:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

|