| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|



2005 年 12 月 14 日 星期三  | |
|
佈置唷@@
 |
朝早勁唔想起身呀- -"'凍到爆唷=o="
起身之後搞埋其他野就出門口啦""
落到去凍到死呀-__-""..冷冷呀"
上到車都係訓覺啦..番到去都好遲下""
即刻去執野..跟住上堂啦""
第一堂上英文堂..一開始同小見雞啄唔斷""
傾到一半..開始眼訓..跟住就一齊訓著左啦"
訓到落堂..一齊又起番身..卡卡..
跟住轉課室上中文堂..悶死人呀- -"'
搞到我有小小眼訓..之後小息同小見落左去買野食"
跟住又上堂..好悶呀-..-..唔想聽呀""
到lunch啦..小見坐左過黎...卡卡..
係到傾計仔啦..正正呀..好好笑""
之後上膳食堂..小見test..卡..我比分@@v
呇n緊張唷..煮左好耐..先搞掂..但係第一組搞掂"
哈哈..次次都係我地呢組最快架""
之後食佢煮d野..又幾好味下喎^^""
食完野..洗野..跟住傾計..
放學lu..落去210整佈置操場d野..
點知- -"..得我同小見..乜都做唔到"
想死..呆坐左好耐唷..跟住肥峰同甘仔黎左
又係唔知做咩好..只好穿星星..摺下紙 --"
跟住AMEKO落左黎搵我""拎番銀包-0-"
點知我唔記得拎..即刻同小見上番班房搵"
好采仲係我貴桶到..卡卡..之後ling媽同爸爸係到- -"
啞左..全世界等緊地架嘛-0-"..跟住係到畫黑板..
哈哈..玩完就落番去..跟住開始開工啦""
我就係咁穿星星..好累累= ='.."
做到6點幾到..走人了..因為要番屋企睇細佬..
媽子同爸爸又番左大陸..呵呵...
番到去見到有對鞋= =''..仲意為係邊個..
原來係JASON黎左..好耐無見lu""..
跟住去洗白白..JASON煮飯@@""..卡卡..
又幾好味下喎..食完飯就入房玩msn""..呵..
跟住玩到9點幾..比細佬玩lu..
去恰左陣..跟住比家姐叫醒去洗碗= =""
洗完老公打黎..卡卡..老公今晚過黎@3@"
跟住想訓下..老公又話就快到- -"'...
落樓下接?.笑死..係到吹風..
凍死囮r- -""..跟住我都頂唔順啦..
上樓上樓-0-"..卡..跟住佢戴左眼鏡- -"
笑死我呀..哈哈..變左幾c文""
入到去同家姐個d sAY HI"'..
跟住入房睇細佬打機..一齊玩..
原來老公好醒架..識3國個d野..叻叻..
玩到12點幾..家姐叫熄機lu""..
跟住就幫佢洗頭仔..熱死佢.哈哈..
洗完就覺覺豬囉..不過比細佬玩電話嘈住晒"
大概12點8到啦..正式覺覺豬..嘻嘻..>3<!!
今晚好開心唷!!!>3<""...辛苦晒老公lu>3<!!
|
|

刊登時間︰2005-12-15 11:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

|