estherching
暱稱: ▁" ▂ ▃× 牙靜*、︳〝.●`
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
畢業禮
好累"
好耐無寫過了..
家長日
又一日"
文章分類
全部 (140)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 96
今日人氣: 1
累積人氣: 3965
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

                 

          

          

       

2005 年 12 月 17 日  星期六   晴天

唉-0-

                  

5點鐘打比老公..叫佢起身番工...呵呵..累死佢"

跟住到我..勁唔想起身呀..唉..成個星期都要早起..

好眼訓呀......好耐無訓晏啦..8點幾起左身..

因為要番學校唷嘩嘩....好鬼凍呀= =""即刻著番條長褲..

跟住刷牙洗面..洗頭仔..呵呵..

又比媽子鬧我洗頭-3-""...無奈唷..

唔理佢.換衫好過..卡..換完就去煮早餐正呀..

有我既至愛...芝士腸呀>o<!!My Lover!!..

跟住有杯醒晨咖啡..食完都成9點幾了..

執埋d點野..走人!!!落到去..d風大到呀- -""...

跟住去搭輕鐵""小見打黎..頂呀..仲未出門\~/""

唉..呢排佢成日都遲到架....咩事呢...

去到天水圍站等西鐵..打比鳳華問係邊..

卡..係兆康了..等埋我呀>o<!!!yoyoyo""

去到兆康我去左尾..佢去左頭..哈哈...去中間等番!

跟住一齊番啦..番到學校..都唔係好多小學生黎參觀= ="

望住操場個到..好靚靚呀..幅野..好正呀>o<""

之後上去210>>>肥峰係到..LING媽畫緊野"""

到底番黎係做咩架=0="'..開電腦聽歌..YOYO!!

跟住同老公傾左陣電話..佢遲到呀=.=""..

係咪衰呀...打比你..又訓番= =""..唔好唔開心呀..

下次唔好再訓番啦..我會打多幾次比你架啦>o<""

跟住就收線lu"'..開心番呀..知無"""

之後...LING媽唔鐘意我地整個幅野""...有嗌叫tim...

跟住我..小見..鳳華落去睇番...整番d野...

上番去再整啦..整整下..lING媽喊左..THEn MISS同佢左陣"

個時個個都down晒...唉..我坐係到無講野..小見都係"

跟住肥峰比野我食..我無食到..之後MISS叫左我同小見出去""

傾左好耐下...傾到有d想喊...好采忍得住..

跟住落去又整過...整完就行去食野..

sorry呀肥峰..你既好意我地個個都拒絕左""

我地都唔想架..因為個時個個心情都唔好..so...

跟住行去去食野時..又見到LING媽同王呀碼..

之後一齊行..佢地就去食面..我地食M記...

食完之後..佢地過左黎搵我地..傾左陣計..

跟住佢地番家..我地3個就過市中心""

行呀行..嘩..入面好熱好焗呀...焗到想嘔...

跟住去左公園到坐..卡卡..一開始個個死晒""

跟住我地係到玩影相..嘻嘻..勁搞笑呀..

3個白癡婆...卡卡..影完..周周過左黎..

呵呵..跟住傾下計..傾到6點幾...

走人lu""...呵...番到去洗白白..YO""

跟住食飯...MSN"..同肥峰傾左陣電話..

跟住又玩番msn..卡卡..同小龜吹下水..串下咀咁..

笑笑下..又一日lu""..今日真係好多事發生下...~_~"

刊登時間︰2005-12-17 11:18 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                       

      






訪客留言 (返回 estherching 的日誌)


辜辜 於 2005-12-18 02:49 PM 發表:
阿Ling做咩喊呀?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔知點講好呀~_~"
Posted at 2005-12-18 10:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]