| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|



2005 年 12 月 20 日 星期二  | |
|
最後一日番學
 |
嘻嘻..今日係最尾一日番學-3-vvv正呀!!
放聖誕啦..呵呵..原本聽日都要番去聯歡架””
但我地成班人決定左唔番..yoyoyo””嘻
今日堂照常好眼訓啦- -””都唔知點解會咁”
跟住acc小測..唔識呀= =””好亂唷=3=”
之後上art堂..我同小見勁係到串咀- -”
今日可能我真係串得過火左唷-3-”小見嬲左∼ˍ∼”
跟住我地要將我地既作品收番lu”...
因為聽日我地好多都唔番無人收..
為有今日搞掂個幅野啦.跟住上去整下野咁啦..
跟住lunch lu””..
開始又眼訓- -”..鳳華唔比我訓- -”..
跟住同鳳華係到鋤d””哈哈..又幾好玩下架wo”
之後肥峰同菠蘿釘又一齊玩..玩潛龜同琴棉胎””
呵呵..好好玩呀..玩到一半..悶悶地..散水”
之後上art堂..又係到玩呀..卡卡..
同小見好番啦>3<””,..呵呵..傾下計仔咁
放學lu””..我就上番班房拎作文紙””
跟住同小龜講話去邊到等啦@3@””呵呵..
因為我地諗住去寶田到吹水”yoyo””
有我啦.小龜.小見.肥峰.鳳華”5條友@3@
去之前去左建生到買野食..之後就殺上去啦!!
上到去””噓..凍到死呀-3-”係到食風呀”卡”
食完野我地吹水..鋤d..哈哈..肥峰玩玩下走去訓- -
跟住我地頂唔順d風..行左去另一邊到坐””卡”
之後係到玩GAME啦..肥峰係咁輸..哈哈..
好好睇唷@3@..又好笑喎..我地玩到顛晒呀”
係咁係到玩..哈哈..玩到8點幾先走買野食”
呵呵..我地由2點幾開始玩玩到8點幾@3@”正呀”
食野個時..我同小龜相認左””原來佢係日軍表哥呀!
我地終於見番面啦””哈哈..日軍表哥呀@3@!!
跟住我地就食野啦..食完野9點幾..鳳華要趕車”
傾多陣就走人lu”’跟住我鳳華日軍表哥就行去建生”
肥峰同小見就行去良景..卡卡..番家lu””
番到去10點幾了..2家姐終於番左黎lu””
卡..屋企人人齊番啦”yoyoyo..︿︿
洗完白白就打比老公””..但老公好似嬲左..
唔好嬲我啦”我以後都唔感啦”對唔住呀”
同老公傾到1點幾先收線.但仲未傾掂數”
之後我走去訓啦.老公sms我.原來係為左呢件事..
我真的知錯了.唔會有下次架啦.sor!
|
|

刊登時間︰2005-12-21 12:56 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

|